تخت کنار استخر، کدوم مدل برای حیاط خانه بهتره؟

عصر کالا- در این روزهای تابستانی، لذت استفاده از فضای سبز خانه و آفتاب انرژی بخش را نمی توان نادیده گرفت.

تخت کنار استخر، کدوم مدل برای حیاط خانه بهتره؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از چیدانه، خصوصا در ساعاتی که آفتاب در حال غروب کردن است، لم دادن در این فضای مطبوع و دلنشین، شما را به اعماق رویا می برد. اگر در خانه شما حیاط اختصاصی، فضای سبز و استخر وجود دارد، باید بدانید که از برگزیدگان هستید! داشتن تخت کنار استخر مناسب برای حیاط منزل، ساعات به یاد ماندنی برای شما باقی می گذارد:

    تخت کنار استخر دسته دار میرا (myra)
    نامشخص
    تخت پلاستیکی

    معمول ترین نوع تخت کنار استخر انواع پلاستیکی آن است. تخت پلاستیکی به سادگی شسته و جابه جا می شود و نگران رنگ رفتگی آن در اثر تابش آفتاب نخواهید بود. فروشگاه ستاره این نوع از تخت کنار استخر را عرضه می کند. انواع دسته دار و بدون دسته را می توانید در محصولات این گروه پیدا کنید.

     

    تخت استخری فلزی تشک دار

    مبلمان فلزی در هر فضایی مشاهده می شود. در فضای بیرونی و طراحی محوطه هم می توانید این نوع از تخت کنار استخر را مشاهده کنید. مبلمان کنزی از سری محصولات گروه کونیکا تخت استخری فلزی و تشک دار را به فروش می رساند.

    تخت کنار استخر حصیری

    یکی دیگر از محصولات مبلمان کنزی کونیکا که تشک دار است، تخت حصیری آن است. به طور کلی مبلمان حصیری در فضای باز استفاده بیشتری دارد و به دلیل سبک بودن و جابجایی راحت تر برای این کاربری پیشنهاد می شود.

    صندلی ریلکسی مبلمان مرکزی
    740.000 تومان

    صندلی استخر حصیری از گروه مبل مرکزی بدون تشک و مخصوص استفاده در کنار استخر یا فضای باز طراحی و تولید شده است. این تخت دارای اسکلت آهنی بوده و مقاومت بالایی دارد. قیمت این نوع صندلی 740 هزار تومان اعلام شده است.

    تخت کنار استخری رویال گاردن کد YC-533
    نامشخص
    تخت استخری حصیری از محصولات گروه رویال گاردن با در نظر گرفتن نیازها و با در نظر گرفتن ارگونومی بدن انسان طراحی شده است. محصولی که در تصویر می بینید دارای طول 2 متر است.

    صندلی ریلکسی در طراحی حیاط منزل

    صندلی ریلکسی مدل K مبلمان مرکزی
    1.450.000 تومان
    در تصویر بالا نوعی متفاوت از صندلی کنار استخر را می بینید. این محصول که حالت تابی دارد، به عنوان صندلی ریلکسی معرفی می شود و قیمت آن یک میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان است. صندلی ریلکسی از اسکلت آهنی ساخته شده و تشک مناسبی برای استراحت دارد.

    تخت کنار استخری جکدار گالری تراس
    1.800.000 تومان
    در فضاهایی مانند استخر که بسیاری از افراد برای آفتاب گرفتن از تخت کنار استخر استفاده می کنند، خوب است که از نوعی از صندلی یا تخت استفاده کنید که قابل تنظیم باشد و ارتفاع پشت صندلی را برای نشستن یا دراز کشیدن بتوان تنظیم کرد. گروه گالری تراس نوعی از تخت کنار استخر را معرفی می کند که جکدار است و به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید. این نوع از تخت استخری را می توانید با قیمت یک میلیون و هشتصد هزار تومان خریداری کنید.

    صندلی راحتی بامبو آلاچیق
    680.000 تومان
    تخت کنار استخر چوبی

    صندلی کنار استخری از جنس بامبو را می توانید برای طراحی حیاط خانه خود استفاده کنید. گروه مبلمان آلاچیق این نوع از صندلی را با قیمت ششصد و هشتاد هزار تومن به فروش می رساند.

    در هر نوعی از فضای باز چه بالکن باشد، حیاط کوچک، باغ یا حیاط بزرگ هم می توانید از انوع تخت کنار استخر استفاده کنید. استراحت و لذت از فضای باز نیازی به وجود استخر ندارد!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر