ساده شدن پارک کانتینرهای غول پیکر با یک ربات کوچک

عصر کالا- پارک کردن کانتینرهای غول پیکر با استفاده از آینه های وسیله نقلیه به خصوص در نواحی شلوغ و دارای فضای محدود کار ساده ای نیست، اما ربات ها این کار را ساده کرده اند.

ساده شدن پارک کانتینرهای غول پیکر با یک ربات کوچک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, ربات یادشده که تریلر والت نام دارد ظاهری شبیه به یک تانک کوچک دارد و می تواند با دقت و سهولت این وظیفه را بر عهده بگیرد.

    بدنه این ربات که بر حسب مدل خود دارای دو یا چهار موتور است، از جنس آلومینیوم بوده و با استفاده از یک بازوی قدرتمند ولی کوچک به کانتینر هدف متصل می شود و برای جابجایی و پارک آن اقدام می کند.

    هدایت این ربات از راه دور و از فاصله حداکثر 12 متری ممکن است. ربات یادشده بر روی سطوح مختلف و از جمله آسفالت، خاکی، سنگی و حتی در صورت وجود گرد و خاک هم قادر به ادامه فعالیت است. این ربات بعد از هر بار شارژ تا 30 دقیقه قادر به ادامه فعالیت است.

    در مجموع سه مدل از این ربات با 20 تا 35 کیلوگرم وزن تولید و عرضه شده که برای جابجایی و پارک تریلرهایی با حداکثر 1588، 2495 و 4082 کیلوگرم وزن مناسب هستند. قیمت ساده ترین مدل این ربات 2100 دلار و قیمت پیشرفته ترین مدل آن 4100 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر