این ربات لباس ها را مطابق میل شما تا می کند

عصر کالا- یک شرکت ژاپنی ماشینی ساخته که لباس های تمیز و خشک را با توجه به ترجیح کاربر تا و دسته بندی می کند. این ماشین مجهز به هوش مصنوعی است که فرمان های صوتی را درک می کند.

این ربات لباس ها را مطابق میل شما تا می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، یک شرکت ژاپنی روباتی ساخته که می تواند با فرمان صوتی کاربر کوهی از لباس های شسته و تمیز را تا کند!

    این شرکت در حقیقت به روبات «لباس تاکن» خود یک چراغ رومیزی مجهز به هوش مصنوعی اضافه کرده که می توان با صوت آن را کنترل کرد.

    این دستگاه که Laundroid نام گرفته توسط شرکت ژاپنی «سون دیمز» ساخته شده است. فناوران سازنده آن از سال 2005 مشغول ساخت بخش روباتیکی هستند که لباس ها را تا می کند. به گفته مسئولان شرکت Laundroid فقط یک ماشین معمولی نیست. این یک روبات خانگی جدید است که کاربر را از کار خسته کننده تا کردن لباس می رهاند.

    کافی است که کاربر لباس های تمیز و خشک را درون ماشین بریزد و یک بازوی روباتیک بقیه کارها را انجام می دهد!

    قبلا شرکت اعلام کرده بود این ماشین به وسیله یک اپلیکیشن یا دکمه هایی روی دستگاه کنترل خواهد شد. اما پس از آن با Cerevo (یک شرکت در حوزه تولید محصولات الکترونیکی مجهز به اینترنت اشیا) همکاری کرد، در همین راستا Laundroid با چراغ رومیزی Lugiment ساخت شرکت Cerevo ترکیب شد و این لامپ رومیزی می تواند صوت را شناسایی کند.

    جالب آنکه هنگامی که با این لامپ سخن گفته شود، به طور اتوماتیک روشن می شود و به این ترتیب دستوراتی ساده را به ماشین Laundroid می دهد.

    البته این فناوری با آلکسا، سیری و دستیار گوگل همخوانی ندارد.

    به هرحال این ماشین لباس تاکن با هوش مصنوعی ساخته شده و می تواند ویژگی های لباس های مختلف را بیاموزد.

    دستگاه با توجه به ترجیح کاربر یا اعضای خانواده می تواند هر لباس را تا کند و لباس های هر یک از اعضا را به طور جداگانه دسته بندی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر