تولیدکننده‌ اسباب‌بازی‌های رباتیکی تعطیل می‌شود

عصر کالا- براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت انکی که در تولید ربات‌های اسباب‌بازی شهرت داشت، به‌دلیل مسائل مالی و عدم توانایی تأمین سرمایه‌ مورد نیاز تعطیل می‌شود.

تولیدکننده‌ اسباب‌بازی‌های رباتیکی تعطیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت انکی که در تولید ربات‌های اسباب‌بازی شهرت داشت، به‌دلیل مسائل مالی و عدم توانایی تأمین سرمایه‌ مورد نیاز خود تعطیل می‌شود.

     بوریس سافمن، مدیرعامل این شرکت از تعدیل بیش از 200 نیروی خود در صورت تعطیلی خبر داد و اعلام کرد: در پی شکست در یک معامله مالی قابل توجه و عدم کسب توافق، این شرکت تعطیل می‌شود.

    انکی در گزارش ماه اوت خود یادآور شد: از ابتدای شروع فعالیت این استارتاپ تا کنون موفق به فروش 1.5 میلیون دستگاه ربات شامل ماشین‌های کنترلی و ربات‌های شخصی به بازار شده است.

    براساس اظهارات مدیرعامل انکی، این شرکت دیگر قادر به پشتیبانی از طرح‌های خود نیز نیست و در حال حاضر چاره‌ای جز تعطیلی این شرکت استارتاپی ندارد.

    سافمن در اظهارات خود گفته است، تأمین بخش مالی یک استارتاپ به اجرایی شدن ایده‌های فناورانه آن کمک می‌کند؛ ضمن اینکه ما در تلاش برای بررسی تمام راه‌های موجود هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر