عینک آفتابی که فیلمبرداری می کند

عصر کالا- شرکت تازه تاسیس Omni Wearables عینک آفتابی را عرضه کرده که علاوه بر محافظت از چشم در برابر اشعه‌های مضر خورشید، امکان فیلمبرداری و ضبط صدا را نیز دارد.

عینک آفتابی که فیلمبرداری می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  کلیک، در سال‌های اخیر شاهد تولید عینک‌های آفتابی بودیم که به دوربین فیلمبرداری مجهز بودند، این ایده‌ی عالی است زیرا کاربران می توانند از چشم انداز خود فیلمبرداری کنند و دست‌هایشان نیز آزاد باشد.

    شرکت Omni Wearables عینک آفتابی FaceShot را طراحی کرده است که بر روی دسته‌ی آن دوربینی قرار گرفته که از دسته بیرون آمده و از چشم انداز واقعی کاربر فیلمبرداری می کند. استفاده از این عینک بسیار راحت است.

    در دسته سمت چپ عینک دوربینی با زاویه باز (واید) 1080p/30fps قرار دارد. در حالت عادی دوربین خاموش است ولی زمانی که بخواهید فیلمبرداری کنید، باید دوربین را از دسته بیرون آورده تا بطور اتوماتیک روشن شده و شروع به فیلمبرداری کند. تصاویر ضبط شده بر روی یک micriSD ذخیره خواهد شد. کمپانی سازنده ادعا کرده که با هر بار شارژ کامل باتری، دوربین می تواند یک ساعت و نیم فیلمبرداری کند. به علاوه این عینک میکروفونی نیز برای ضبط صدا دارد.

    لنز عینک قابلیت دفع 99 تا 100 اشعه UV-A و UV-B خورشید را دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر