تولید عینک هوشمند با ظاهر عادی + عکس

عصر کالا- اینتل یک عینک هوشمند تولید کرده که از نظر ظاهری شباهت زیادی با عینک های طبی عادی دارد، اما از امکانات متنوعی برخوردار است.

تولید عینک هوشمند با ظاهر عادی + عکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، این عینک برخلاف نمونه های مشابه فاقد دکمه، دوربین یا نمایشگر ال سی دی مجزاست و از سیم و میکروفون و بلندگو هم در آن خبری نیست.

    اما اگر این عینک را به چشم بزنید، مجموعه ای از اطلاعات را در برابر چشمانتان مشاهده خواهید کرد که بر روی شبکیه چشم تابانده می شود.

    عینک یادشده Vaunt نام دارد و رقیبی جدی برای تولیدات مشابه شرکت گوگل محسوب می شود که از 5 سال قبل در دسترس هستند، اما چنان مورد توجه قرار نگرفته اند.

    فریم این عینک پلاستیکی است و وزن آن حدود 50 گرم است. از جمله دیگر اجزای عینک یادشده می توان به لیزر، شتاب سنج، تراشه بلوتوث و قطب نما اشاره کرد. این عینک با یک بار شارژ برای 18 ساعت استفاده مناسب است.

    تصویر تابیده شده با استفاده از عینک هوشمند اینتل تک رنگ و قرمز رنگ بوده و دقت آن به 400 در 150 پیکسل می رسد. یکی از امکانات جالب عینک اینتل یادآوری رویدادهای مهم با توجه به اهمیت تاریخی آنها یا موقعیت مکانی شماست. به عنوان مثال در صورت حضور در آشپزخانه این عینک دستور پخت یک غذا را برای شما نمایش می دهد.

    احتمالا نسخه های پیشرفته تر این عینک در آینده به میکروفون مجهز می شوند تا با فناوری صوتی هوشمند الکسا سازگار شوند. قیمت و زمان عرضه نهایی این عینک هنوز مشخص نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر