قیمت و زمان عرضه هواوی میت ۱۰ در بازار ایران مشخص شد

عصر کالا- لحظاتی پیش هواوی از قیمت و زمان عرضه‌ی رسمی پرچم‌داران خود در ایران خبر داد.

قیمت و زمان عرضه هواوی میت ۱۰ در بازار ایران مشخص شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، هواوی نسل جدید پرچم‌داران خود را 16 اکتبر و در رویدادی اختصاصی در شهر مونیخ آلمان معرفی کرد. میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورشه دیزاین، خانواده‌ی نسل جدید پرچم‌دار محصولات هواوی را تشکیل می‌دهند. چندی بعد نسخه‌ی ارزان‌تر میت 10 لایت نیز با سخت‌افزاری ضعیف‌تر به برادران خود پیوست. با توجه به تجربه‌ی موفق نسل‌های پیشین میت در بازار‌های جهانی و ایران، کاربران زیادی در انتظار ورود این گوشی به بازار داخلی هستند.

    سری میت هواوی یکی از موفق‌ترین تولیدات این کمپانی چینی تا به امروز است و گوشی‌های این سری همواره به نمایشگرهای بزرگ و کیفیت ساخت بالا شهره بوده‌اند. مونیخ در 24 مهر امسال میزبان مراسم رونمایی از نسل جدید فبلت‌های سری میت بود و این گوشی‌های جدید با تمرکز ویژه‌‌‌ روی بخش پردازنده و نمایشگر به جهانیان معرفی شدند. هواوی همانند نسل گذشته، به نسخه‌ی استاندارد اکتفا نکرد و دو نسخه‌ی پرو و پورشه دیزاین این فبلت را در کنار نسخه‌ی ارزان‌تر میت 10 لایت هم‌زمان با میت 10 معرفی کرد.

    دوربین، تراشه‌ و مسائل نرم‌افزاری در هر سه مدل اصلی میت معرفی‌شده در مونیخ یکسان هستند و تفاوت عمده‌ی آن‌ها به المان‌های طراحی، نمایشگر، حافظه‌ی ذخیره‌سازی و حافظه‌ی رم مربوط می‌شود. همه‌ی این گوشی‌ها از آخرین تراشه‌ی پرچم‌دار ساخت هواوی یعنی کرین 970 بهره می‌برند که نام خود را به‌عنوان اولین تراشه‌ی دارای واحد پردازش عصبی مجزا در دنیای موبایل ثبت کرده است. هواوی همانند نسل گذشته‌ از نمایشگر IPS LCD در نسخه‌ی استاندارد استفاده کرده و تنها نسخه‌ی پرو و پورشه دیزاین را به نمایشگر امولد مجهز کرده است. دوربین دوگانه توسعه‌یافته با کمک لایکا نیز وظیفه‌ی ثبت تصاویر با بهترین کیفیت ممکن را برعهده دارد.

    طبق اعلام رسمی دفتر هواوی در ایران، میت 10 و میت 10 لایت دوم آذرماه و گوشی میت 10 پرو 29 آذرماه به‌طور رسمی وارد بازار ایران خواهند شد. قیمت‌ هواوی میت 10 برابر با 2٬779٬000 تومان خواهد بود. این در حالی است که هواوی میت 10 پرو با قیمت 3٬099٬000 تومان و میت 10 لایت با قیمت 1،599،000 تومان در بازار داخلی عرضه خواهد شد.

    لازم به ذکر است که میت 10 در رنگ های مشکی و قهوه‌ای موکا، میت 10 پرو در رنگ‌های خاکستری تیتانیومی و قهوه‌ای موکا و نسخه‌ی ارزان‌تر میت 10 لایت در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی در بازار ایران عرضه خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر