عینک هوشمند گوگل گلس، پس از سه سال آپدیتی جدید دریافت کرد

عصر کالا- ظاهراً زمان آن رسیده تا افرادی که گوگل گلس را خریداری کرده بودند، گرد و خاک این دستگاه ۱۵۰۰ دلاری را بتکانند؛ زیرا در کمال تعجب، به روزرسانی تازه ای برای عینک هوشمند گوگل عرضه شده است.

عینک هوشمند گوگل گلس، پس از سه سال آپدیتی جدید دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، گوگل گلس اخیراً با دریافت اولین به روزرسانی از سپتامبر 2014، از اپلیکیشن همراه «MyGlass» بهره مند شده و گذشته از برطرف سازی چند باگ، حالا از بلوتوث هم پشتیبانی می کند. این بدان معناست که مدل XE23 حالا می تواند به ماوس، کیبورد و دیگر تجهیزات مبتنی بر بلوتوث متصل گردد. گفتنی است که بعد از عرضه این به روزرسانی، آپدیت دیگری نیز برای گوگل گلس منتشر شد که فرمور دستگاه را ارتقا می دهد.

    بنابراین گوگل گلس هنوز زنده است؟ مسلماً بله، اما این دیوایس هوشمند هیچوقت واقعاً از رده خارج نشده بود. با وجود توقف فروش دستگاه و بسته شدن وب سایت آن در سال 2015، اصلی ترین مشکل گلس عدم جلب توجه مصرف کنندگان بود و حالا گوگل تمرکزش را روی بازار سازمانی گذاشته است.

    هنوز نمی دانیم دلیل عرضه این دو آپدیت چه بوده؛ بسیار عجیب است که بعد از سه سال، ناگهان به روز رسانی تازه ای از راه برسد و حتی تفاوت چندانی نسبت به سابق ایجاد نکند. اما این موضوع نشان می دهد که گوگل به کلی پوشیدنی جالب اما ناکام خود را فراموش نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر