اینتل هم عینک هوشمند عرضه می کند

عصر کالا- شرکت اینتل هم به جمع شرکت های فناوری پیوسته که درصدد عرضه عینک های هوشمند هستند. این عینک ها با فناوری بلوتوث به گوشی های همراه متصل می شوند.

اینتل هم عینک هوشمند عرضه می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، عینک هوشمند اینتل که آخرین مراحل آماده سازی را طی می کند، سوپرلایت نام دارد و تولید آن حاصل همکاری های این شرکت با یک شرکت نوپای فناوری فعال در حوزه تولید محصولات واقعیت افزوده است.

    این شرکت تایوانی Quanta Computer نام دارد و اینتل از جمله سهام داران آن محسوب می شود. عینک یادشده قادر به نمایش اطلاعات متنوعی از محیط اطراف و همین طور داده های اینترنتی بر روی شیشه خود برای مطالعه کاربر است. هنوز جزئیات فنی بیشتری در مورد ویژگی های این عینک منتشر نشده است.

    اینتل در سال 2015 برای اولین بار تلاش کرد تا عینک هوشمند تولید کند، اما این تلاش ها به نتیجه نرسید. اینتل فعالیت های خود در این زمینه را از سال 2017 از سر گرفت و یک هدست واقعیت افزوده به نام Daqri و یک هدست واقعیت مجازی به نام Project Alloy روانه بازار کرد. اپل، فیس بوک، گوگل و آمازون از جمله شرکت هایی هستند که در تلاش برای تولید عینک های هوشمند هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر