تولید نمایشگرهای کوچک فوق دقیق برای هدست های واقعیت افزوده

عصر کالا- سه شرکت بزرگ فناوری با همکاری یکدیگر ۱۰ میلیون دلار در شرکتی سرمایه گذاری کرده اند تا نمایشگرهای فوق دقیق کوچکی برای هدست های واقعیت مجازی و افزوده تولید شود.

تولید نمایشگرهای کوچک فوق دقیق برای هدست های واقعیت افزوده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اپل، ال جی و والو این سرمایه گذاری را در شرکتی به نام ای مگین انجام داده اند که به علت تولید نمایشگرهای OLED کوچک برای استفاده در ارتش، مراکز درمانی و صنایع مختلف شهرت فراوانی دارد.

    تولید نمایشگرهای OLED کوچک قابل نصب در هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده زمینه را برای تولید عینک های جدیدی فراهم می کند که مشکلات دست و پاگیر هدست های فعلی را ندارند و استفاده از خدمات واقعیت افزوده را هم ممکن می کنند.

    انتظار می رود اپل از فناوری این شرکت برای تولید یک عینک واقعیت افزوده اختصاصی استفاده کند و پلتفرم بازی والو هم با همکاری ال جی یک هدست خاص بازی های واقعیت مجازی را از همین طریق طراحی کند. دقت نمایشگرهای تولید شده توسط ای مگین هم اکنون 2048 در 2048 پیکسل است.

    اپل، ال جی و والو با خرید تازه خود بیش از 6 میلیون و 450 هزار سهم ای مگین را خریداری کرده اند. ارزش هر یک از سهام این شرکت در حال حاضر 1.45 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر