معرفی یک گجت هوشمند خانگی جدید

عصر کالا- شرکت کوهلر با طراحی و معرفی یک گجت هوشمند خانگی این بار به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ارسال دستورهای صوتی، بتوانند بهتر به کارهای شخصی خود بپردازند.

معرفی یک گجت هوشمند خانگی جدید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، این روزها که بازار گجت‌های خانگی هوشمند داغ شده است، شرکت‌های بسیاری نیز در سراسر جهان بدنبال طراحی و ساخت محصولات جدید و کاربردی هستند تا بتوانند رضایت و اطمینان خاطر بیشتری را برای کاربرانشان به ارمغان بیاورند. گجت‌های هوشمند متعددی این روزها به کمک کاربران و مشتریان بسیاری در عرصه وسایل تکنولوژی آمده است.

    از زمانی که اسپیکرهای هوشمند به بازار تکنولوژی قدم نهادند، می توان گفت عرصه گجت های هوشمند دچار تغییر و تحولات مثبت بسیاری شد چراکه پس از آن ما شاهد معرفی و عرضه محصولات هوشمند بسیاری همچون زنگ در هوشمند، ترموستات و تنظیمگر دمای خانه هوشمند، پنکه هوشمند، چراغ های هوشمند و غیره بودیم.

    هم اکنون شرکت کوهلر با معرفی یک گجت هوشمند خانگی جدید به همراه اپلیکیشن آن تحت عنوان کوهلر کانکت (Kohler Konnect ) تصمیم گرفته است که در زمینه حمام و سرویس های بهداشتی نیز تحول عظیمی ایجاد کند. شرکت مذکور بدین منظور از دوش، وان های حمام و آینه‌های هوشمندی رونمایی کرده که قادر است با اتصال به اسپیکرهای هوشمند آمازون، گوگل و اپل ، دستورهای صوتی کاربران را  دریافت کند.

    این دوش، وان  حمام و آینه هوشمند می توانند دمای آب را به گونه ای که کاربر دستور می دهد و می خواهد، تنظیم کنند و در صورت سرد یا گرم بودن آب، دمای آن را به سرعت عوض کند. نمایشگر این آینه هوشمند به کاربران اطلاعات بیشتری نظیر ساعت، تاریخ، اعلان و نوتیفیکیشن های گوشی همراه را ارائه و نمایش می دهد.

    کاربران همچنین می توانند پیش از آنکه تصمیم به حمام رفتن بگیرند، وان حمام را با ارسال دستورهای صوتی به اسپیکرهای هوشمند پر از آب کرده و پس از آنکه پر از آب شد، این گجت هوشمند جدید به طور کاملا هوشمندانه دستور توقف پر کردن آب را می دهد و کاربر می تواند بدون آنکه لازم باشد دمای آب یا میزان آب پر شده را کنترل کند، به حمام برود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر