عکسی از Moto C در چندین رنگ لو رفت

عصر کالا- شرکت موتورولا گوشی‌های هوشمند مختلفی در سری‌های متفاوت ارائه می‌کند تا بتواند نیاز طیف وسیعی از کاربران را برآورده سازد اما به نظر می‌رسد سری کنونی این گوشی‌ها کافی نبوده و شرکت در حال ساخت سری دیگری از گوشی مقرون به صرفه Moto C است.

عکسی از Moto C در چندین رنگ لو رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از  هم رسان ، به لطف تصویر منتشر شده در فضای Weibo (توسط The Android Soul) به مشخصات فیزیکی این گوشی پی برده‌ایم.
    همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید این گوشی Moto C است که شرکت هنوز رسماً آن را رونمایی نکرده است. این گوشی از طراحی استاندارد و معمولی برخوردار است و به نظر می‌رسد فاقد ویژگی‌های امنیتی بیومتریک مانند اسکنر اثر انگشت است. این گوشی در رده گوشی‌های ارزان قیمت قرار می‌گیرد و حدس می‌زنیم نباید انتظار چنین قابلیتی را در آن داشته باشیم.

    اخبار غیر رسمی حاکی است این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی 720p HD است و از یک پردازنده اسنپدراگون 430 کوالکام در آن استفاده شده است. Moto C مجهز به یک رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و مهم‌تر از همه یک باطری بزرگ 3,800mAh است.
    این گوشی در چند رنگ و همراه با سیستم عامل پیش فرض اندروید 7.0 نوقا عرضه خواهد شد. در حال مطمئن نیستیم این گوشی در چه تاریخی رسماً معرفی خواهد شد اما همچنان منتظر اخبار جدید از این گوشی مقرون به صرفه هستیم. با همرسان همراه باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر