تصاویر گوشی Moto E۴ Plus با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری رویت شد

عصر کالا- تصاویر جدیدی که از گوشی موتو ای ۴ پلاس کمپانی موتورولا منتشر شده حکایت از آن دارند که در این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است.

تصاویر گوشی Moto E۴ Plus با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری رویت شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ حدود یک ماه پیش، وقتی‌که تاییدیه FCC گوشی Moto E4 Plus منتشر شد، همه ما به‌نوعی شگفت‌زده شدیم! زیرا بر اساس تاییدیه FCC، در گوشی موتو ای 4 پلاس از یک باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده شده بود. پیش‌ازاین، کمپانی موتورولا در گوشی‌هایی مانند DROID Turbo از یک باتری 3900 میلی‌آمپری استفاده کرده بود، اما یک باتری 5000 میلی‌آمپری، پرظرفیت‌ترین باتری است که موتورولا تاکنون در گوشی‌های خود از آن استفاده کرده است.تصاویری نیز که به‌تازگی از گوشی Moto E4 Plus منتشر شده است، نشان می‌دهد که قاب پشتی گوشی امکان جدا شدن را دارد و کاربران اجازه تعویض باتری را خواهند یافت. بر اساس شایعات نیز، گوشی ای 4 پلاس از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی باکیفیت 720 در 1280 پیکسل استفاده خواهد کرد و همچنین یک پردازنده 4 هسته‌ای MediaTek MT6737M با فرکانس 1.3 گیگاهرتز نیز برای آن در نظر گرفته شده است. چیپ گرافیکی نیز از نوع Mail-T720MP2 خواهد بود. همچنین گفته شده است که E4 Plus احتمالا با 2 یا 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

    در مورد دوربین نیز باید گفت که احتمالا شاهد به‌کارگیری یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی در گوشی Moto E4 Plus باشیم. اندروید 7.1.1 نیز به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی اجرا خواهد شد. هنوز در مورد قیمت نهایی E4 Plus خبری منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که احتمالا این گوشی باقیمت 207 دلار ابتدا در اروپا و سپس در سایز نقاط جهان عرضه می‌شود. نظر شما چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر