درز تصاویر Moto C گوشی اقتصادی جدید موتورولا

عصر کالا- شرکت موتورولا از ابتدای سال ۲۰۱۷ تاکنون تنها دو گوشی موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس را معرفی کرده است. در حالی علاقه‌مندان به این برند کهنه‌کار منتظر معرفی عضو بالا رده سری جی هستند، ساعاتی پیش اطلاعاتی پیرامون گوشی میان رده موتو سی منتشر شد.

درز تصاویر Moto C گوشی اقتصادی جدید موتورولا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارنت، بر کسی پوشیده نیست که هرچند تولید و عرضه گوشی‌های پرچم‌دار و گران قیمت می‌تواند حاشیه سود شرکت‌های تولید کننده را افزایش دهد، با این حال برای طیف وسیعی از کاربران میان بازار از جذابیت خاصی برخوردار است. شرکت‌های سخت افزاری نیز با توجه به همین موضوع سعی می‌کنند در طول سال در کنار گوشی‌های بالا رده، مدل‌هایی با قیمت مقرون به صرفه‌تر هم برای پاسخ به این نیاز عرضه کنند.

    شرکت موتورولا نیز که پس از قرار گیری در زیرمجموعه‌های کمپانی لنوو به نقدینگی بی حد و مرزی برای تجهیز و ارتقا خط تولید کارخانه جات خود دسته یافته، پس از عرضه مدل‌های بالا رده ماژولار سری موتو جی در سال گذشته، امسال قصد دارد با سری موتو سی به میانه بازار نیز ورود پیدا کند.

    در همین راستا ساعاتی پیش تصویری منتسب به گوشی موتو سی (Moto C) اولین عضو خانواده مقرون به صرفه موتورولا منتشر شد. همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشخص است، گوشی موتو سی که در سه رنگ قرمز، مشکی و بژ به بازار عرضه خواهد شد، دارای بدنه‌ای پلاستیکی بوده و از نمایشگری 5 اینچی بهره می‌برد.

    البته تا پیش از این نیز اخباری در رابطه با این محصول منتشر شده بود که در آن وجود مدلی سفید رنگ تائید شد. از تصویر درز کرده پیداست که موتو سی فاقد سنسور اثر انگشت بوده، با این حال دوربین سلفی آن به فلاش تجهیز شده است. تراشه اسنپ‌دراگون 625، 2 گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه ذخیره سازی داخلی 16 یا 32 گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید موتورولاست که قرار است با برچسب قیمتی 100 دلاری و با بهره‌گیری پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا به بازار عرضه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر