موتورولا در حال کار بر روی گوشی‌های Moto Z۲ Force ،Moto E۴ و Moto C است

عصر کالا- پس از معرفی دو اسمارت‌فون Moto G۵ و Moto G۵ Plus توسط موتورولا، به نظر می‌رسد این کمپانی در حال توسعه اسمارت‌فون‌های جدیدی در رده‌های گوناگون است. در این میان دو اسمارت‌فون بالارده از موتورولا نیز دیده می‌شود که به زودی و با نام‌های Moto Z۲ و Moto Z۲ Force معرفی و روانه بازار خواهند شد.

موتورولا در حال کار بر روی گوشی‌های Moto Z۲ Force ،Moto E۴ و Moto C است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، دو هفته پیش بود که لوگو موتو Z2 را در رسانه‌ها دیدیم و به تازگی تصویری منتشر شده است که نشان می‌دهد این مدل با یک نسخه دیگر به نام Moto Z2 Force نیز همراهی خواهد شد. با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط @OnLeaks و Slashleaks، موتورولا Moto Z2 Force ظاهری همانند نسل پیشین خود یعنی Moto Z Force خواهد داشت با این تفاوت که قابلیت‌ها بیش‌تری به آن افزوده شده است. برخلاف نسخه اول Z Force در موتو Z2 Force شاهد استفاده از یک دوربین اصلی دوگانه و هم‌چنین اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی هستیم که حالا طراحی همگام‌تری با دیزاین کلی اسمارت‌فون دارد. هم‌چنین در سمت راست اسمارت‌فون یک لوگوی لنوو نقش بسته است تا سلطه این کمپانی بر موتورولای محبوب را فراموش نکنیم. گفته می‌شود که این اسمارت‌فون از مادهای موتورولا نیز پشتیبانی خواهد کرد.

    اگرچه هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات سری Moto Z منتشر نشده است اما می‌توان حدس زد که Moto Z2 Force از نمایشگر نشکن ShatterShield استفاده کند و همانند نسل‌های قبلی به یک باتری بزرگ و قدرتمند مجهز شود. در مقابل Moto Z به نمایشگری عادی مجهز می‌شود و باتری کوچک‌تری خواهد داشت.

    در کنار Moto Z2 و Moto Z2 Force موتورولا از دو سری Moto E4 و Moto C نیز رونمایی خواهد کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از این دو سری به نظر می‌رسد تمام مدل‌ها از نمایشگری 5 اینچی استفاده خواهند کرد، اما در بخش سخت‌افزاری تفاوت‌هایی را شاهد هستیم. به عنوان مثال Moto E4 Plus و Moto C Plus از باتری بزرگ‌تری استفاده می‌کنند و سخت‌افزار قوی‌تری خواهند داشت.

    بدیهی است که Moto E4 جایگزینی برای Moto E3 باشد که در سال 2016 معرفی شده است، اما Moto C مربوط به یک سری جدید است که مطابق اطلاعات منتشر شده ارزانترین اسمارت‌فونی است که امسال توسط موتورولا معرفی خواهد شد.

    به نظر می‌رسد موتورولا همه این اسمارت‌فون‌ها را به صورت هم‌زمان معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود رونمایی از Moto Z2 Force حوالی ماه ژوئن معرفی شود، این زمان درست یکسال پس از رونمایی از موتو Z Force نسل اول است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر