موتورولا تاریخ رونمایی موبایل موتو Z۲ با دوربین دوگانه را اعلام کرد

عصر کالا- موتورولا تا به اینجای کار در سال ۲۰۱۷ در زمینه معرفی موبایل چندان موفق نبوده. آن ها چهار موبایل فوق العاده ارزان قیمت و Moto Z۲ Play را معرفی کردند اما تقریبا هیچ موبایلی چندان قابل توجه نبود. اما گویا این رویه قرار است در روز هفتم تیر ماه امسال تغییر کند.

موتورولا تاریخ رونمایی موبایل موتو Z۲ با دوربین دوگانه را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو ، پوستری که اخیرا منتشر شده به برگزاری رویداد معرفی موبایلی در عصر روز هفتم تیر اشاره دارد. موبایلی که در دست بانوی قرمز پوش قرار دارد احتمالا Moto Z2 یا Moto Z2 Force است که به دوربین دو گانه مجهز شده و با تصاویر لو رفته پیشین تطابق دارد.

    Moto Z2 به چیپست اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم و دوربین دوگانه مجهز خواهد شد.
    انتظار می رود که موتورولا نه تنها Moto Z2 و Moto Z2 Force را معرفی کند بلکه انتظار Moto X4 را هم می کشیم؛ موبایلی که احتمالا به باتری غول پیکری مجهز خواهد بود. هر سه دستگاه احتمالا رویه استفاده از موتو مادها را پیش خواهد گرفت.

    طبق شایعات و اخبار، Moto Z2 به چیپست اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم، دوربین دوگانه، جک 3.5 میلی متری و یک باتری بزرگ مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، اسنپدراگون 660 موجود روی Moto X4 توسط باتری غول پیکر 3800 میلی آمپری تامین می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر