احتمال عرضه گوشی‌های Moto E۴ و E۴ Plus با باتری قابل تعویض و شاسی فلزی

عصر کالا- براساس آخرین شایعات منتشر شده احتمال دارد که گوشی‌های Moto E۴ و Moto E۴ Plus با باتری قابل تعویض و شاسی فلزی به بازار عرضه شوند.

احتمال عرضه گوشی‌های Moto E۴ و E۴ Plus با باتری قابل تعویض و شاسی فلزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ در طول هفته گذشته شایعات زیادی در مورد گوشی‌های Moto E4 و Moto E4 Plus به بیرون درز کرد که از جمله این شایعات می‌توان به احتمال استفاده از یک باتری 5000 میلی‌آمپری برای موتو ای 4 پلاس اشاره کرد. اما جدیدترین شایعاتی که در مورد این محصولات منتشر شده است، حکایت از آن دارند که احتمالا گوشی‌های جدید موتورولا با باتری قابل تعویض و شاسی فلزی روانه بازار خواهند شد.

    در تصاویری نیز که از بخش جلویی گوشی Moto E4 Plus منتشر شده، مشخص است که یک دوربین سلفی به همراه فلاش LED در لبه بالایی دستگاه قرار گرفته‌اند و لوگو Moto نیز کمی پایین‌تر از آنها جای دارد. همچنین احتمال دارد که در محصولات جدید موتورولا شاهد آن باشیم که سنسور اثرانگشت و دکمه هوم با یکدیگر یکپارچه‌سازی شده‌ باشند.

    اما تصاویری از Moto E4 Plus نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی از یک دوربین دایره‌ای بهره می‌برد و لوگو موتورولا نیز در پایین آن جای گرفته است. همچنین خطوط آنتن نیز در بخش‌های بالا و پایین دستگاه کاملا نمود دارند. در لبه سمت راست بخش پشتی نیز بلندگو دستگاه دیده می‌شود و احتمالا جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در لبه بالایی دستگاه قرار دارد.اما آخرین تصویری که از محصولات جدید موتورولا منتشر شده است، نشان می‌دهد که قاب پشتی دستگاه علی رغم فلزی بودن، امکان جدا شدن را دارد و با توجه به اینکه در این تصویر، باتری درون محفظه قرار ندارد، همین امر احتمال قابل تعویض بودن باتری را تقویت می‌کند. اما برخی شایعات نیز خبر می‌دهند که Moto E4 Plus به دلیل امکان برداشتن قاب پشتی، ممکن است که از شاسی‌های فلزی بی‌بهره بماند؛ اما هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده و فقط در حد یک شایعه است.

    در این تصویر آخر، همچنین مشخص است که محفظه‌های سیم‌کارت و حافظه اس دی در زیر باتری قرار ندارند؛ اما احتمالا برای جایگزینی سیم‌کارت، کاربران مجبور باشند که باتری را از محفظه خود خارج کنند.

    گفته شده است که Moto E4 Plus به یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت HD و همچنین پردازنده MediaTek MT6737M مجهز می‌شود. از دیگر مشخصات E4 Plus می‌توان به 2 یا 3 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت و اندروید 7.1 اشاره کرد. پیش‌بینی شما چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر