Moto C و Moto C Plus، گوشی‌های ارزان قیمت جدید موتورولا

عصر کالا- موتورولا در حال کار روی سری جدید گوشی‌های ارزان قیمت است که با نام موتو سی و موتو سی پلاس شناخته می‌شوند و احتمالا با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار وارد بازار خواهند شد.

Moto C و Moto C Plus، گوشی‌های ارزان قیمت جدید موتورولا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ا ز شهر خبر ؛ موتورولا در رده گوشی‌های ارزان‌قیمت موفقت خوبی به دست آورده است. گوشی‌های سری Moto G و Moto E در چند سال اخیر همیشه پرفروش بوده‌اند و مشتریان از آنها استقبال کرده‌اند. حالا موتورولا به فکر تولید سری جدیدی است که حتی از دو سری G و E نیز ارزان‌تر است.

    Moto C و Moto C Plus نام اولین اعضای این خانواده جدید است که رندرهای آنها به تازگی فاش شده. این گوشی‌ها از اندروید نوقا استفاده می‌کنند و در 4 رنگ طلایی، قرمز، سیاه و نقره‌ای به بازار خواهند آمد. همچنین نمایشگر هر دو 5 اینچی است ولی از نظر رزولوشن صفحه با هم متفاوت‌اند.

    Moto C در دو ظرفیت 8 و 16 گیگابایتی تولید خواهد شد، ولی ظرفیت Moto C Plus فقط 16 گیگابایتی است؛ البته امکان اضافه کردن کارت حافظه به هر دو آنها وجود دارد. این گوشی‌ها از پردازنده مدیاتک استفاده می‌کنند که فرکانس پردازش Moto C Plus اندکی بیشتر است.

    دوربین اصلی Moto C کیفیت 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی Moto C Plus کیفیت 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی‌ها هر دو از دوربین جلو 2 مگاپیکسلی بهره می‌برند. علاوه بر این ظرفیت باتری Moto C برابر با 2350 میلی‌آمپرساعت و ظرفیت باتری Moto C Plus معادل 4000 میلی‌آمپرساعت اعلام شده است.

    هنوز قیمت این گوشی‌ها اعلام نشده است، ولی پیش‌بینی می‎شود زیر 100 دلار قیمت گذاری شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر