دو گوشی جدید از سری Moto گواهی وای‌فای دریافت کردند

عصر کالا- دو گوشی جدید از برند موتو به تازگی گواهینامه وای‌فای را دریافت کردند که با اسم رمز موتو XT۱۷۵۰ و موتو XT۱۷۵۴ شناخته می‌شوند.

دو گوشی جدید از سری Moto گواهی وای‌فای دریافت کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به  نقل از آی‌تی رسان، پیش از این تنها شنیده بودیم مول XT1754 گواهی استاندارد FCC را دریافت کرده است، اما در شایعات گفته می‌شد که موتو XT1750 همان موتو E نسخه 2017 خواهد بود.

    گرچه از زمانی که موتورولا توسط لنوو خریداری شد، نمی‌توان کاملا پیش بینی کرد قرار است چه اتفاقی بیافتد، سال گذشته سری موتو X حذف و سری موتو Z معرفی شد، شایعه جدید خبر از معرفی خانواده جدید موتو C می‌دهند. البته این‌ها همه شایعه هستند و باید دید در آخر تصمیم لنوو/موتورولا چه خواهد بود.

    بر اساس آن چه در Wi-Fi Alliance گواهی شده، موتو XT1750 به پردازنده مدیاتک MT6580 با هشت هسته مجهز است و موتو XT1754 به چیپ MT6737  با چهار هسته پردازشی و هر دو گوشی به طور پیش فرض از اندروید نوقا، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و باتری 2350 میلی آمپری بهره می‌برند.

    طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده بود، موتو E نسخه 2017 صفحه نمایش LCD با ابعاد 5 اینچ و رزولوشن 854 در 480 خواهد داشت و میزان رم پردازشی آن هم 1 گیگابایت است؛ دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلس است و از ارتباطات بر بستر LTE پشتیبانی می‌کند.

    درباره موتو C هم این طور عنوان شده که یک میان‌رده اقتصادی خواهد بود که سخت افزار معمولی دارد و نهایتا دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و ممکن است کمی از موتو E جدید قوی‌تر باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر