مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه ی Moto E۴ فاش شد

عصر کالا- لنوو اکنون در آستانه ی معرفی یک گوشی هوشمند دیگر از خانواده ی Moto قرار دارد و همچون گوشی های قبلی این کمپانی که در سال جاری معرفی شدند و پیش از معرفی رسمی تقریبا تمامی اطلاعات مربوط به آنها فاش شده بود، اکنون اطلاعات دیگر گوشی معرفی نشده ی این کمپانی نیز توسط فاش کننده ی معتبر، Ronald Quandt در توئیتر منتشر شده است.

مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه ی Moto E۴ فاش شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل ا ز سخت افزار؛  این دستگاه Moto E4 نام دارد و در دسته ی گوشی های پائین رده و ارزان قیمت قرار میگیرد. از مشخصات فنی لو رفته از این دستگاه میتوان به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن اچ دی اشاره کرد. همچنین این گوشی هوشمند به چیپست مدیاتک MT6737M، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز است. ضمن اینکه امکان ارتقای حافظه ی ذخیره سازی از طریق کارت حافظه تا 128 گیگابایت وجود دارد.

    دوربین اصلی این دستگاه را یک لنز 8 مگاپیکسلی با ویژگی هایی همچون فلاش LED و فوکوس خودکار و دوربین سلفی را یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل داده است. Moto E4 از یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود و نسبت به مکان عرضه، از NFC نیز پشتیبانی خواهد کرد. اندروید 7.1.1 نوگا نیز به صورت پیشفرض همراه این دستگاه خواهد بود. هر چند که این گزارش رسمی و تائید شده نیست اما Ronald Quandt مدعی است که عرضه ی این گوشی از تاریخ 17 جولای با قیمت 249.99 دلار آغاز خواهد شد.

    همچنین امکان معرفی نسخه ی پلاس Moto E4 نیز وجود دارد که همراه با نسخه ی استاندارد رونمایی خواهد شد. بر اساس گزارشات اخیر، Moto E4 Plus دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. چیپست MT6737M مدیاتک به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی ( قابل ارتقا ) در این گوشی قرار خواهد گرفت. همچنین Moto E4 Plus به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر