لیست گوشی های جدید موتورولا برای سال ۲۰۱۷ لو رفت

عصر کالا- ایوان بلس با ارسال پستی در توییتر، لیست گوشی های جدید موتورولا برای سال ۲۰۱۷ شامل موتو جی اس (Moto gS) ، موتو سی (Moto C) و موتو ای (Moto E) را افشا کرده است.

لیست گوشی های جدید موتورولا برای سال ۲۰۱۷ لو رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، موتو زد پلی و موتو زد فورس گوشی های جدید سری زد در سال 2017 خواهند بود که با پشتیبانی از “Moto Mods”، برچسب «قابلیت‌های بی اندازه» را یدک می‌کشند. به علاوه، موتو زد به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی تجهیز شده و موتو زد فورس با پشتیبانی از “LTE”، همراه با تکنولوژی “ShatterShield” به فروش خواهد رسید.
    با توجه به تصویر لو رفته، تنها یک گوشی از نسل جدید موتو ایکس در سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. این گوشی میان رده با برچسب «کمال بی اندازه»، به صفحه نمایشی 5.5 اینچی تجهیز شده و همراه با شیشه سه بعدی و “SmartCam” در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هرچند، شایعات از احتمال تجهیز موتو ایکس 4 (Motorola Moto X4) به صفحه نمایشی 5.5 اینچی به عنوان عضو جدید سری ایکس، خبر دارند.
    موتو جی اس (Motorola Moto gS) و موتو جی اس پلاس (+Morotola Moto gS) دو عضو دیگری هستند که قرار است به ترتیب با صفحه نمایش های 5.2 و 5.5 اینچی و فول اچ دی روانه بازار شوند. به علاوه، بدنه فلزی نسخه کوچکتر و دوربین دوگانه نسخه بزرگتر، از ویژگی‌های اصلی این گوشی ها با برچسب «برجستگی بی اندازه» هستند.
    محصولات جدید سری ای شامل دو گوشی موتو ای (Motorola Moto E) و موتو ای پلاس (Motorola Moto E Plus) می‌‌شود که هر دو به صفحه نمایش های اچ دی تجهیز شده‌اند. نسخه استاندارد این گوشی صفحه نمایشی 5 اینچی داشته و نسخه پلاس آن، به نمایشگری 5.5 اینچی تجهیز خواهد شد. شیشه خمیده 2.5 بعدی و سنسور اثر انگشت در موتو ای و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی موتو ای پلاس نیز از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی ها با برچسب «ارزش بی اندازه» هستند.
    هنوز زمان عرضه گوشی های جدید موتورولا برای سال 2017 مشخص نشده است

    در نهایت، گوشی های موتو سی (Motorola Moto C) و موتو سی پلاس (Motorola Moto C Plus) با برچسب «ملزومات بی اندازه»، ارزان ترین گوشی های موتورولا در سال 2017 خواهند بود که به ترتیب با نمایشگرهایی 480p و 720p با اندازه 5 اینچ در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت. بر اساس اسلاید لو رفته نیز نسخه پلاس به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تجهیز می‌شود.
    متاسفانه در این تصویر، زمان عرضه گوشی های جدید موتورولا برای سال 2017 مشخص نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر