لیست ماژول‌های ارائه شده برای Moto Z۲ Play

عصر کالا- کمپانی لنوو به شکل رسمی از اسمارت فون Moto Z۲ Play رونمایی کرد که ظرفیت باتری آن کمتر است ولی بیشتر مشخصات و نیز قیمت آن تقریباً مشابه نسل قبل و برابر ۴۹۹ دلار است. با فیسیت همراه باشید.

لیست ماژول‌های ارائه شده برای Moto Z۲ Play
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از جی اس ام،  کمپانی لنوو به شکل رسمی از اسمارت فون Moto Z2 Play رونمایی کرد که ظرفیت باتری آن کمتر است ولی بیشتر مشخصات و نیز قیمت آن تقریباً مشابه نسل قبل و برابر 499 دلار است. با فیسیت همراه باشید.

    Moto Z2 Play هم طراحی ماژولار دارد که این ماژول‌ها پس از اتصال به گوشی، شبیه به یک محصول یکپارچه به نظر می‌رسند.
    توربو پاور پک (Turbo Power Pack)
    ظرفیت این ماژول 3490 میلی آمپر است و از ویژگی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین نیمی از ظرفیت آن در مدت تنها 20 دقیقه شارژ می‌شود. وزن این ماژول 95 گرم و قیمت آن 79.99 دلار است. اگر به دنبال ماژولی برای افزایش طول عمر باتری هستید، توربو پاور پک گزینه بسیار بهتری به شمار می‌رود.

    موتو مادهای قدیمی

    تمامی موتو مادهای قدیمی در Moto Z2 Play پشتیبانی می‌شوند و این خبر خوبی برای دارندگان Moto Z Play و لوازم جانبی آن است چراکه اگر قصد به روز رسانی گوشی خود را داشته باشند، نگرانی بابت ماژول‌های کنونی نخواهند داشت.

    ماژول SoundBoost گزینه خوبی برای Moto Z محسوب می‌شد. این ماژول همچنان پشتیبانی می‌شود اما به روز رسانی‌هایی هم برای نسخه جدید آن در نظر گرفته شده که شامل جک و قابلیت مقاومت در برابر ضربه می‌شود. این ماد در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی و با قیمت 79.99 دلار قابل خریداری است.

    موتو گیم پد  (Moto Gamepad)

    به وسیله این ماژول می‌توانید به انجام بازی بپردازید. اگر بازی شما از کنترلرها پشتیبانی می‌کند می‌توانید با استفاده از این ماژول نهایت لذت را ببرید. برای اتصال این ماژول نیازی به استفاده از بلوتوث نیست چراکه از طریق اتصال دهنده موتو ماد با گوشی Moto Z2 Play و دیگر دستگاه‌های سازگار مرتبط می‌شود. در داخل آن یک باتری 1035 میلی آمپری گنجانده شده که به Moto Gamepad اجازه می‌دهد تا 8 ساعت کاربر را همراهی کند. از دیگر ویژگی‌های این ماژول می‌توانیم به درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای آن هم 79.99 دلار است.

    موتو پاور پک (Moto Power Pack)

    این وسیله 72 گرمی، 2200 میلی آمپر به ظرفیت باتری اضافه می‌کند و تا سقف 16 ساعت عمر باتری را افزایش می‌دهد. رنگ‌های در دسترس برای این ماژول شامل سفید و مشکی است و با قیمت 49.99 دلار قابل خریداری خواهد بود.

    شارژ بدون سیم Style Shell
    همان‌طور که از نام این ماژول برمی‌آید با استفاده از آن قادر خواهید بود گوشی خود را بدون سیم شارژ نمایید. قیمت آن 39.99 دلار است و به شکل یک پوسته برای شارژ بدون سیم عمل می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر