اسمارت فون پایین رده موتو C گواهی بلوتوث خود را دریافت کرد

عصر کالا- اوایل ماه جاری میلادی، در تک شات اخباری را در خصوص موتو C و موتو C Plus خواندید.

اسمارت فون پایین رده موتو C گواهی بلوتوث خود را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک شات، این سری احتمالا سری جدید گوشی های ارزان قیمت موتو خواهند بود، که برای کاربرانی طراحی شده اند که نخستین موبایل خود را خریداری می کنند. بنابراین تعجب آور نخواهد بود که این گوشی ها ارزان ترین گوشی هایی باشند که تا کنون موتورولا عرضه کرده است. علیرغم اخبار متعددی که در خصوص این دو گوشی به بیرون درز کرده و اینکه این محصول مجوز عرضه در روسیه را نیز دریافت کرده، به نظر می رسد هنوز مدت زمانی تا رونمایی از این دو گوشی باقی مانده است.

    امروز مشخص شده است که موتو C با شماره مدل XT 1750 گواهی خود را از Bluetooth Special Interest Group دریافت کرده است. گواهی های بلوتوث SIG و Wi-Fi Alliance اولین نشانه هایی هستند که ثابت می کنند یک اسمارت فون وجود خارجی دارد. گواهی اعطا شده به موتو C نه تنها وجود این اسمارت فون و پشتیبانی آن از قابلیت های بلوتوث 4.2 را ثابت می کند، بلکه نشان می دهد که این محصول از پردازنده مدیاتک برخوردار است.

    اطلاعاتی که پیشتر در خصوص موتو C منتشر شده بود به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 اشاره داشتند. البته موتورولا پیشتر هم از این رزولوشن استفاده کرده است. این رزولوشن در موتورولا DROID سال 2009، موتورولا DROID 2 سال 2010، موتورولا Defy سال 2010 و موتورولا DROID X سال 2010 بکار رفته بود. به همین دلیل هم می توان متوجه قیمت پایین این گوشی شد. تراشه به کار رفته نیز یک تراشه مدیاتک با پردازنده چهار هسته ای است. این اسمارت فون دارای یک گیگ رم و 8 یا 16 گیگ حافظه داخلی است. دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی هستند. باتری 2350 میلی آمپر ساعتی و قابلیت اتصال 3G یا 4G و اندروید 7.0 را نیز باید به مشخصات این گوشی افزود.

    موتو C Plus نیز از همین مشخصات برخوردار است و فقط رزولوشن آن 720 در 1280 اچ دی است. موتو C Plus در بازارهای مختلف با یک یا دو گیگ رم و 16 گیگ حافظه داخلی عرضه می شود. دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی است و باتری پرقدرت 4000 میلی آمپر ساعتی نیز در این اسمارت فون به کار رفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر