گجت های پوشیدنی و لوازم خانگی بلک بری به زودی وارد بازار می شوند

عصر کالا- بلک بری یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان تلفن های همراه است که چندی پیش به خاطر مشکلات مالی به شرکت چینی “TCL” فروخته شد تا بخش گوشی های هوشمند مثل سابق فعال باشد. اما حالا مدیران از افزایش تعداد گجت های این شرکت و عرضه لوازم خانگی بلک بری در آینده نزدیک خبر داده‌اند که برای طرفداران این برند خوشحال‌کننده خواهد بود.

گجت های پوشیدنی و لوازم خانگی بلک بری به زودی وارد بازار می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیجی رو، لازم به ذکر است در حال حاضر بلک بری هیچ‌کدام از گوشی های هوشمند را خودش تولید نمی‌کند و تنها مسئولیت طراحی برخی از آنها را بر عهده دارد. درعوض، تی سی ال از نام آن برای این محصولات استفاده می‌کند. حال چنین چیزی قرار است با تولید گجت های پوشیدنی و لوازم خانگی بلک بری نیز تکرار شود.
    احتمالا لوازم خانگی بلک بری نیز توسط تی سی ال تولید می‌شوند

    بلک بری در مصاحبه خود با وب‌سایت “The Verge”، این اطمینان را به کاربران داده که رد پای این شرکت در تمام گجت ها و لوازم جدیدی که با نام آنها روانه بازار می‌شوند، دیده خواهد شد. درواقع این استراتژی که با نام “Enterprise of Things” شناخته می‌شود را می‌توان مشابه گوشی های موبایل بلک بری و افزایش امنیت آنها در قیاس با دیگر تلفن های هوشمند اندرویدی در نظر گرفت که به صورت اختصاصی توسط بلک بری توسعه پیدا کرده بودند.
    متاسفانه بلک بری سهم بسیار پایینی از بازار تلفن های همراه دارد و شاید برای حضور پررنگ‌تر در دنیای تکنولوژی همانند بسیاری از کمپانی‌های مطرح دیگر چاره‌ای جز همکاری بیشتر با تی سی ال نداشته باشد.
    هنوز لیست گجت ها و لوازمی که در آینده با نام این شرکت عرضه خواهد شد، مشخص نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر