عرضه گوشی BlackBerry Keyone در بریتانیا به تعویق افتاد

عصر کالا- هرچند که قرار بود گوشی BlackBerry Keyone از ماه پیش‌رو به صورت رسمی توسط وبسایت فروشگاه Clove در انگلستان عرضه شود ولی آن طور که معلوم است فروش این گوشی‌هوشمند با مشکلاتی همراه شده است.

عرضه گوشی BlackBerry Keyone در بریتانیا به تعویق افتاد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از شهر خبر ؛ فروشگاه Clove از خرده‌فروشانی است که شعبه مرکزی آن در کشور انگلستان واقع شده و مطابق با برنامه اعلام شده از سوی این مرکز باید گوشی BlackBerry Keyone از تاریخ پنجم ماه مه، در اختیار خریداران قرار بگیرد ولی ظاهرا زمان موجود شدن این محصول توسط مسئولان این بنگاه، با تاخیر مواجه شده است. طبق برنامه زمانی جدید، گوشی BlackBerry Keyone از روز 22 ماه مه، قابل خرید خواهد بود.

    هرچند این موضوع بسیاری از علاقمندان را نسبت به خرید این گوشی در موعد مقرر ناامید کرد ولی فروشگاه Clove طی خبری خوش اعلام کرد قیمت پیش‌‌‌‌فروش این گوشی تا زمان عرضه رسمی افزایش نخواهد یافت. بدین ترتیب با وجود تاخیر در عرضه این اسمارت‌فون، افرادی که می‌خواهند این تلفن‌هوشمند را تهیه کنند، همچنان قادر خواهند بود که این گوشی را با قیمت فوق‌العاده 499 پوند پیش‌خرید کنند. همچنین این فروشگاه متعهد شده که بد قولی دیگری در انتشار این اسمارت‌فون اتفاق نخواهد افتاد و موارد خریداری شده در سریع‌ترین زمان ممکن به دست کاربران خواهد رسید.

    بد نیست بدانید گوشی BlackBerry Keyone از نمایشگر لمسی 4.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1620 در 1080 و صفحه کلیدی سخت‌افزاری بهره می‌برد. سیستم‌عامل این دستگاه اندروید نوقا نسخه 7.1 بوده و قلب تپنده آن پردازنده اسنپ‌دراگون 625 در نظر گرفته شده است. همچنین پردازشگر Adreno 506 به عنوان واحد گرافیکی این چیپست قرار دارد. این میان رده کمپانی بلک‌بری دارای سه گیگابایت حافظه رم بوده و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته باید گفت این گوشی از کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کند و می‌توانید در صورت لزوم به راحتی ظرفیت حافظه دستگاه را تا 256 گیگابایت دیگر نیز افزایش دهید. دوربین اصلی این تلفن‌هوشمند 12 مگاپیکسل است و دوربین سلفی هم به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. از دیگر امکانات این موبایل می‌توان به اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی دستگاه و وجود فناوری شارژ سریع برای باتری 3505 میلی‌آمپری آن اشاره کرد.

    منبع

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر