بلک‌بری: آپدیت بزرگی برای گوشی‌های اندرویدی در راه است

عصر کالا- شرکت بلک‌بری قصد دارد به‌روز رسانی بزرگی را برای گوشی‌های اندرویدی خود منتشر کند، به گفته‌ی مدیران کانادایی آپدیت جدید سبب ارتقای عملکرد گوشی‌ها می‌شود.

بلک‌بری: آپدیت بزرگی برای گوشی‌های اندرویدی در راه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از تک بوک، به‌تازگی شرکت بلک‌بری اعلام کرده به‌روز رسانی بزرگی را در اختیار کاربران گوشی‌های اندرویدی خود قرار می‌دهد. در این آپدیت بعضی از ویژگی‌های عملکردی گوشی‌ها بهبود داده می‌شود که از قبل در آن‌ها تعبیه‌شده است. در این راستا بلک‌بری رابط کاربری Productivity Tab را ارتقا داده تا آن را کاربر پسندتر کرده و استفاده از آن را تسهیل بخشد. این به‌روز رسانی عملگر جدید Quick Triage را به بخش Hub افزوده و قابلیت Quick Actions جدید را به بخش پیام‌رسانی، تماس و ایمیل تمام مخاطبین اضافه کرده است.

    به‌روز رسانی جدید از طریق گوگل پلی استور برای گوشی‌های بلک‌بری DTEK50، DTEK60 و PRIV منتشر می‌شود و کاربران آپدیت مذکور را از طریق نوتیفیکیشنی دریافت می‌کنند.

    مدیران بلک‌بری مدعی شدند کاربران دیگر دستگاه‌های اندرویدی به این آپدیت دسترسی خواهند داشت، پس کاربران اندرویدی که به بهره‌وری دستگاه خود اهمیت می‌دهند اما دارنده گوشی بلک‌بری نیستند، به‌زودی امکان دریافت این به‌روز رسانی را پیدا خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر