تصویر گوشی جدید BlackBerry Krypton را ببینید

عصر کالا- تا به حال تمام گوشی‌های بلک‌بری که توسط شرکت TCL تولید شده‌اند از نوع هیبریدی بودند؛ هیبریدی به این معنا که با وجود مجهز بودن به نمایشگر لمسی، این گوشی‌ها کیبورد فیزیکی هم دارند.

تصویر گوشی جدید BlackBerry Krypton را ببینید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا این کیبورد فیزیکی به نوعی هویت برند بلک‌بری را تشکیل داده و برای بسیاری از کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد. در عین حال آنچه گوشی‌های بلک‌بری را از سایر رقبا متمایز می‌کند هم وجود همین کیبورد است.

    حال به نظر می‌رسد شرکت TCL قصد دارد یک گوشی جدید بلک‌بری را با طراحی بدون حاشیه و تماما صفحه‌نمایش تولید کند. از طرف دیگر گفته می‌شود یک تصویر که جدیدا به بیرون درز کرده مربوط به همین گوشی است و به نظر می‌رسد واقعا باید منتظر چنین مدلی باشیم. این تصویر جدید که به گوشی بلک‌بری Krypton نسبت داده شده بخش پشتی گوشی را نشان می‌دهد. به شکل کلی نمی‌توان از این تصویر اطلاعات زیادی به دست آورد اما این اولین بار است که تصویری از مدل جدید به بیرون درز کرده است.

    این گوشی جدید از همان زبان طراحی‌ پیروی می‌کند که مدل‌های قبلی بلک‌بری براساس آن تولید شده بودند. به نظر نمی‌رسد در بخش پشتی گوشی خبری از دوربین دوتایی باشد و اساسا خیلی محتمل نیست که بلک‌بری و TCL به این زودی‌ها وارد این مد جدید بازار موبایل شوند.

    درباره مشخصات گوشی هم اطلاعاتی به دست آمده که باید با اندکی تردید مد نظرشان قرار دهیم. گفته می‌شود که Krypton یک دستگاه میان‌رده است که در آن از اسنپ‌دراگون 625 استفاده شده. شایع شده که در این مدل از رم 4 گیگابایتی، نمایشگر FHD و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است.

    انتظار داریم گوشی جدید بلک‌بری تا ماه آینده معرفی شود و احتمالا تا رسیدن به زمان معرفی شاهد شایعات بیشتری هم خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر