در راستای اجرای طرح رجیستری؛

مقابله با قاچاق بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا آغاز شد

عصر کالا- فاز دوم اجرای طرح ملی رجیستری که از ۱۴ آذر ماه با اعلام نام "اپل" به عنوان نخستین برند حاضر در لیست مقابله با قاچاق آغاز به کار کرد اکنون به سراغ بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا رفته است.

مقابله با قاچاق بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از چهاردهم آذر ماه وارد فاز دوم اجرای طرح ملی رجیستری گوشیهای موبایل شد و رسما مبارزه با کالاهای قاچاق اپل را آغاز کرد.

    در ابتدای اجرای این فاز از رجیستری، تمام مدلهای گوشی و تبلت اپل در دستور کار کمیته مربوط به اجرای این طرح قرار گرفت و عملا واردات این محصولات غیر از مبادی رسمی، به کشور محدود شد.

    حال با گذشت حدود نیم ماه از اجرای فاز دوم، اسامی سه برند دیگر از محصولات سیم‌کارت خور که برخورد با واردات غیررسمی آنها از این لحظه صورت خواهد گرفت، اعلام شد.

    در جلسه امروز کمیته راهبری طرح رجیستری مصوب شد سه برند تلفن همراه دیگر مشمول این طرح شوند. اسامی این سه برند به شرح بلک‌بری، گوگل پیکسل و موتورولا است.

    قرار است براساس اعلامهای قبلی، اسامی برندهای دیگر محصولات دیجیتال سیم‌کارت به مرور زمان اعلام و به لیست رجیستری افزوده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر