بلک بری در صدد ثبت نسخه‌ای از اندروید به نام BlackBerry Secure است

عصر کالا- بر اساس گزارش‌های اخیر، کمپانی بلک‌بری به دنبال ثبت نسخه‌‌ای از اندروید به نام Blackberry secure است که ویژگی‌های امنیتی زیادی دارد.

بلک بری در صدد ثبت نسخه‌ای از اندروید به نام BlackBerry Secure است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛ کمپانی بلک‌بری در حال گفتگو برای ثبت نسخه‌‌ای از اندروید به نام BlackBerry Secure است. این نسخه ویژگی‌های امنیتی زیادی دارد و در گوشی‌های اندروید بلک‌بری به‌ کار رفته است. گزارش‌های اخیر حاکی از آغاز فاز دوم استراتژی کسب مجوز توسط بلک‌بری هستند. فاز اول، کسب مجوز برای طراحی، تولید، فروش و توسعه‌ی گوشی‌های بلک‌بری توسط سایر شرکت‌ها مانند TCL بود. بر اساس این راه‌کار، بلک‌بری توسعه‌ی نرم‌افزاری گوشی‌هایی مانند DTEK60 و KEYone را بر عهده خواهد داشت و شرکت‌هایی مانند TCL تولیدکننده‌ی سخت‌افزارهای مورد نیاز خواهند بود.

    فاز دوم نیز مربوط به کسب مجوز است که در آن، بلک‌بری با تولیدکنندگان گوشی‌ هوشمند در سراسر جهان برای استفاده‌ی آن‌ها از نسخه‌ی ایمن سیستم عامل اندروید مذاکره می‌کند. این نسخه ویژگی‌های امنیتی زیادی دارد و در گوشی‌های اندروید بلک‌بری به‌ کار رفته است.

    شرکت بلک‌بری در کشور هند، موفق به عقد قرارداد با شرکت اوپتیموس شده است. این کمپانی اخیرا نسخه‌ی خاصی از گوشی KEYone را با رم 4 و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایت در بازار هند عرضه کرده بود. شرکت اوپتیموس قراردادی 10 ساله برای تأمین قطعات بلک‌بری در هند دارد که مشابه قرارداد‌های جدید با شرکت‌های TCL و BB Merah Putih است. کمپانی BB Merah Putih تنها قادر به استفاده از برند بلک‌بری در داخل اندونزی است؛ در حالی که TCL کل بازار جهانی را پوشش می‌دهد.

    الکس توربر، مدیر اجرایی بلک‌بری، بازار هند را گزینه‌ی بسیار خوبی برای BlackBerry Secure می‌داند. او اعتقاد دارد بلک‌بری در حال پیمایش راهی است که مردم نیز خواهان آن هستند و این چیزی نیست جز امنیت بیشتر و این نیاز منجر به فروش بیشتر محصولات بلک‌بری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر