گوشی جدید بلک بری و TCL احتمالا به اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز است

عصر کالا- یک گوشی جدید بلک بری ساخت شرکت TCL و مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۲۵، نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ دی و احتمالا کیبورد تمام QWERTY به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی جدید بلک بری و TCL احتمالا به اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، احتمالا این را می‌دانید که دیگر بلک بری گوشی هایش را در کارخانه‌های خود به تولید نمی‌رساند. این شرکت با امضای تفاهمنامه همکاری با کمپانی چینی TCL، وظیفه‌ی تولید محصولات سخت افزاری خود را به آن‌ها سپرده است و نخستین گوشی که با همکاری این دو شرکت به تولید رسید، نیز بلک بری کی وان بود. حالا ظاهرا گوشی جدید بلک بری و TCL در راه است.
    به نقل از یک گزارش جدید، گوشی جدید بلک بری که هنوز نام آن را نمی‌دانیم، احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون 625 کوالکام همراه با یک نمایشگر Full HD بهره می‌برد. این مشخصات نشان می‌دهند که باز هم باید شاهد یک گوشی میان رده دیگر همچون گوشی KeyONE از سوی این برند کانادایی باشیم.
    نمایشگر 5.2 اینچی و کیبورد تمام QWERTY در گوشی جدید بلک بری

    در حال حاضر تنها اطلاعات کمی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است. شاید مهم‌ترین آن پس از قلب تپنده برند کوالکام، حضور یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح 1920×1080 پیکسل باشد. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم بلک بری همچنان از سیستم عامل اندروید گوگل بر روی گوشی های جدید خود استفاده کند. آنها نه تنها دیگر خود تولید گوشی هایشان را انجام نمی‌دهند، بلکه طی چند سال اخیر دیگر هیچ گوشی مجهز به سیستم عامل بلک بری روانه بازار نشده است تا اندروید به دیوایس های این شرکت نیز نفوذ پیدا کند. ناگفته نماند با توجه به نمایشگر 5.2 اینچی انتخاب شده برای گوشی جدید بلک بری ، ما می‌توانیم انتظار حضور یک کیبورد تمام QWERTY را نیز بر روی این گوشی داشته باشیم؛ این کیبوردها دقیقا چیزی هستند که طرفداران بلک بری طاقت دوری از آن‌ها را نداشته و حتی با پلتفرم اندروید نیز دوست دارند آن را تجربه کنند.
    اگر این گوشی به معنای واقعی در دست تولید باشد، مسلما طی روزهای آینده اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر