عرضه گوشی BlackBerry KeyOne به تعویق افتاد

عصر کالا- گوشی جدید BlackBerry KeyOne در کنگره جهانی موبایل در بهمن ماه رونمایی شد و در حال حاضر عرضه این گوشی تا ماه می به تأخیر افتاده است.

عرضه گوشی BlackBerry KeyOne به تعویق افتاد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصرکالا» به نقل از  هم رسان ، گوشی KeyOne در امریکا و کانادا در ماه می عرضه خواهد شد و تاریخ دقیق عرضه این گوشی در ماه می اعلام شده است. اخبار مربوط به تأخیر در عرضه این گوشی توسط استیو کیستولی مدیر کل شرکت تی سی آل در توییتر منتشر شده است. کیستولی در این گزارش اعلام کرده است شرکت با استقبال خوبی از این گوشی مواجه شده است.
    گوشی BlackBerry KeyOne دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح تصویر 1620 x 1080 پیکسل است و از یک پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام بهره می‌برد.

    گوشی KeyOne مجهز به یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است، همچنین از کارت میکرو اس دی نیز برای افزایش مقدار حافظه پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین‌های رده بالا و باطری 3505 میلی آمپر ساعت آن اشاره کرد.
    در پشت این گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس و فیلم و در جلوی آن یک دوربین 8 مگایکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری تعبیه شده است. قرار بود این گوشی در ماه آوریل عرضه شود اما این گوشی با تأخیر در ماه مه به بازار وارد خواهد شد. به محض کسب اطلاعات جدید درباره تاریخ دقیق عرضه این گوشی با شما درمیان خواهیم گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر