گوشی جدید بلک بری احتمالاً به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز خواهد بود

عصر کالا- احتمالاً تصمیم شرکت بلک بری مبنی بر عدم تولید گوشی های هوشمند را به یاد دارید. این شرکت مجوز استفاده از برند خود را به شرکت چینی TCL اعطا کرد که در حال حاضر گوشی هایی با برند BB تولید کرده و به فروش می رساند. BlackBerry KEYOne اولین دستگاهی است که این شریک تجاری تولید کرده است و ظاهراً دستگاه دیگری در دست تولید است.

گوشی جدید بلک بری احتمالاً به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ مجهز خواهد بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «هم رسان» به نقل از ابرگیزمو، طبق یک گزارش جدید ممکن است این گوشی بلک بری هنوز معرفی نشده مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام و یک صفحه نمایش Full HD خواهد بود. این مشخصات نشان می دهد که این دستگاه یک گوشی میان رده با کیفیت خواهد بود.
    اطلاعات زیادی درباره این گوشی در دست نیست. در صورت صحت این گزارش، ممکن است این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1920×1080 پیکسل باشد، اما اطلاعات بیشتری درباره خود گوشی در این گزارش درج نشده است.

    به طور منطقی می توان انتظار داشت این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید باشد زیرا در حال حاضر تمامی گوشی های بلک بری از سیستم عامل گوگل استفاده می کنند. بلک بری دیگر ساخت گوشی های هوشمندی که از سیستم عامل خاص خود شرکت استفاده می کردند را تا متوقف کرده است.
    می توان انتظار داشت این دستگاه مجهز به یک صفحه کلید کاملاً QWERTY باشد که گوشیهای بلک بری همیشه به داشتن این صفحه کلیدها معروف بوده اند.
    در صورتی این گوشی واقعاً در دست تولید باشد، در هفته های آینده خبرهای بیشتری از آن را به دست خواهیم آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر