گوشی بلک بری Aurora وارد بازار ایران شد + قیمت

عصر کالا- گوشی بلک بری Aurora ، جدیدترین تلفن هوشمند شرکت بلک بری به صورت غیر رسمی وارد بازار ایران شده است. در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با این گوشی قیمت عرضه آن در بازار ایران نیز آورده شده است.

گوشی بلک بری Aurora وارد بازار ایران شد + قیمت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، چند ماه گذشته شرکت کانادایی بلک بری که امروزه تولید محصولات آن در انحصار شرکت چینی TCL است، از موبایلی میان‎رده و جدید با نام بلک بری Aurora به صورت رسمی رونمایی کرد و قرار بر این شد که این تلفن هوشمند خوش قیمت در بازار اول بلک بری در دنیا یعنی مالزی به صورت ویژه به فروش برسد. حال پس از گذشت مدتی از عرضه جدیدترین اسمارت فون بلک بری، موبایل بلک بری Aurora از طریق امارات متحده عربی با قیمتی نسبتا مناسب به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی وارد بازار ایران شده است.

    موبایل بلک بری Aurora یک گوشی هوشمند با قابلیت دو سیم کارت به صورت همزمان و با پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه است که سخت افزاری میان‌رده و نسبتا مشابه به گوشی نوکیا 6 دارد و دارای سیستم عامل به روز اندروید 7.0 نوقا است.
    از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی بلک بری Aurora باید به پردازنده چهار هسته‌‎ای اسنپدراگون 425 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 308، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح اچ دی با تراکم پیکسلی 267 پیکسل در هر اینچ، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی  و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.
    قیمت بلک بری Aurora در ایران

    گوشی هوشمند بلک بری Aurora به صورت غیر رسمی و بدون گارانتی از طریق امارت متحده عربی و به صورت محدود با قیمت 1 میلیون و 80 هزار تومان وارد بازار ایران شده است. لازم به ذکر است که این گوشی در خارج از ایران دارای قیمت 388 دلار است که به همین دلیل باید گفت قیمت آن در بازار ایران منطقی و عادلانه است.
    ما به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد خرید تلفن هوشمند بلک بری Aurora را دارید، بهتر است تا نگاهی به گوشی شیائومی می 5، هوآوی نوا پلاس، سونی اکسپریا XA1 و سامسونگ گلکسی C7 داشته باشید تا خریدی منطقی و با ارزش بالا داشته باشید.
    نظر شما در رابطه با گوشی نوکیا 6 چیست؟ آیا گوشی نوکیا 6 Arte Black با قیمت ذکر شده، ارزش خرید دارد؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر