عرضه مدل جدید بلک بری باز هم با صفحه کلید

عصر کالا- ظاهرا بلک بری قصد ندارد از عرضه گوشی‌هایی با صفحه کلید فیزیکی دست بردارد و تازه ترین گوشی خود به قیمت ۵۴۹ دلار را با صفحه کلید عرضه کرده است.

عرضه مدل جدید بلک بری باز هم با صفحه کلید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارس، شرکت چینی تی سی ال از عرضه گوشی بلاک بری کی وان در کنگره جهانی موبایل خبر داده که نسخه اولیه آن به اسم مرکوری شهرت یافته بود.

    عرضه بلک بری توسط تی سی ال بر اساس توافق آن با شرکت کانادایی بلک بری در دسامبر سال 2016 صورت گرفته است. این چهارمین گوشی ساخت بلک بری است که به سیستم عامل اندروید مجهز است.

    از جمله ویژگی های این گوشی می توان به قاب آلومینیومی، نمایشگر 4.5 اینچی با دقت 1620 در 1080 و تراکم پیکسلی 434 پی پی آی، صفحه کلید فیزیکی و ... اشاره کرد.

    البته این گوشی دارای صفحه کلید هوشمند هم هست که به لمس انگشت واکنش نشان می دهد و می توان 52 میان بر را هم برای آن طراحی نمود. حسگر اثر انگشت در زیر دکمه اسپیس بار هم برای این صفحه کلید هوشمند در نظر گرفته شده است.

    عرضه عمومی این گوشی در ماه آوریل به قیمت 549 دلار صورت می گیرد. پردازنده مرکزی Qualcomm Snapdragon 625،  پردازنده گرافیکی Adreno 506، 32 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت نصب حافظه اضافی، 3 گیگابایت رم، باتری 3505 میلی آمپری و شارژ 50 درصد باتری در 36 دقیقه از جمله دیگر ویژگی های گوشی یاد شده است که از دوربین های 12 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلوی خود بهره مند است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر