تولید مرورگر سازگار با فناوری واقعیت مجازی

عصر کالا- بنیاد موزیلا تولیدکننده مرورگر فایرفاکس از عرضه نسخه جدیدی از این مرورگر خبر داده که برای استفاده در هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده طراحی شده است.

تولید مرورگر سازگار با فناوری واقعیت مجازی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, مرورگر جدید فایرفاکس ریالیتی نام دارد و موزیلا آن را مرورگری متن باز، سازگار با پلتفورم های متنوع و رعایت کننده حریم شخصی کاربران توصیف کرده است.

    در ویدئوهایی که در این زمینه توسط موزیلا منتشر شده کاربرانی در حال استفاده در مرورگر یادشده با استفاده از هدست های اچ تی سی وایو فوکوس مشاهده می شوند.

    مرورگر یادشده هنوز در دسترس عموم قرار نگرفته و هنوز مشخص نشده با چه هدست هایی سازگاری دارد. مرورگر جدید از نظر امکانات و ظاهر تفاوت زیادی با مرورگرهای معمولی ندارد و شاید تفاوت اصلی آن با مرورگرهای دیگر قابلیت شناور ماندن آن در فضای مجازی سه بعدی و امکان وبگردی و ورق زدن صفحات به صورت نرم و روان با استفاده از کنترل گر هدست های واقعیت مجازی باشد.

    در واقع تمامی امکاناتی که در مرورگرهای دو بعدی وجود دارد، در نسخه سه بعدی مرورگر فایرفاکس هم در دسترس است. امکان پیشبرد امور با استفاده از فناوری تشخیص صدا هم در مرورگر یادشده در نظر گرفته شده است. در این مرورگر مشاهده ویدئوها هم به صورت 360 درجه انجام می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر