رکورد بازی مداوم با هدست واقعیت مجازی شکسته شد

عصر کالا- یک مرد استرالیایی با استفاده از هدست HTC Vive رکورد بازی با هدست های واقعیت مجازی را در جهان شکست و نام خود را در کتاب گینس ثبت کرد.

رکورد بازی مداوم با هدست واقعیت مجازی شکسته شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، وی که جک مک نی نام دارد بیش از یک روز را صرف استفاده مداوم از هدست واقعیت مجازی خود بدین منظور کرد و رکوردی بی سابقه را به خود اختصاص داد.

    وی مراحل ثبت این رکورد را در کانالی در سایت یوتیوب به نمایش گذاشت و به این منظور بازی Tilt Brush را به مدت 36 ساعت و 2 دقیقه و 16 ثانیه بدون وقفه اجرا کرد.

    رکورد ثبت شده قبلی در این زمینه متعلق به یک روزنامه نگار حوزه فناوری به نام گئورگی بارات بود. وی به مدت 11 ساعت به طور مداوم از هدست واقعیت مجازی استفاده کرد.

    به منظور ثبت این رکورد، داوطلبان به طور دائمی باید از هدست یادشده استفاده کنند و نباید این کار را برای لحظه ای متوقف کنند. مزیت استفاده از بازی Tilt Brush، آزادی عمل استفاده از آن بوده که باعث شد مک نی بتواند رکورد ثبت شده خود را تغییر دهد.

    داوران به مک نی اجازه دادند در چند مورد بدون برداشتن هدست به استراحت کوتاه مدت بپردازد، اما وی حتی برای غذاخوردن هم مجاز به برداشتن هدست از سر خود نشد و دیگران با دست به وی غذا دادند. همچنین وی اجازه پیدا نکرد در مدت این رقابت بخوابد.

    هدف دوم این رقابت علاوه بر ثبت رکورد، کمک به بنیادی موسوم به ریچ است. این بنیاد خیریه غیرانتفاعی به کودکان معلول، محروم و نیازمند کمک می کند.

    پیش از این و در ماه آوریل دو فرد دیگر با مشاهده بیش از 50 ساعت فیلم سینمایی از طریق یک هدست واقعیت مجازی و بدون حتی یک لحظه خوابیدن رکورد دیگری را در این زمینه به ثبت رسانده بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر