با Cinera آشنا شوید؛ هدستی که تجربه سالن سینما را به خانه می آورد

عصر کالا- این روزها هدست های واقعیت مجازی متنوعی به بازار عرضه شده اند ولی «سینرا» مدعی است که هدف متفاوتی را دنبال می کند.

با Cinera آشنا شوید؛ هدستی که تجربه سالن سینما را به خانه می آورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، این هدست قصد دارد تجربه استفاده از سینمای خانگی را ارتقا دهد. به لطف آن می توان در هنگام مشاهده فیلم ها در خانه، تجربه ای مشابه با سالن های سینما داشت. شرکت تولید کننده معتقد است که این محصول آینده صنعت سینمای خانگی را رقم خواهد زد.

    سینرا به اندازه یک کتاب بوده ولی تجربه ای مشابه با استاندارد IMAX، را فراهم می کند. پرده های معمول سینما زاویه دید 54 درجه را ایجاد می کنند در حالی که این مقدار در سینرا 66 درجه است. دو نمایشگر مجزا برای هر یک از چشم ها در آن به کار رفته که هرکدام کیفیت 2.5K دارد.

    نحوه کارکرد سینرا مشابه با اکثر تلفن های همراه است. می توان اپ های متنوع از جمله یوتوب و نتفلیکس را روی آن نصب کرد. یک درگاه مایکرو اس دی در آن تعبیه شده و به همراه کابل های USB و HDMI ارائه می گردد که توسط آنها می توان هدست را به دستگاه های پخش کننده Blu-Ray، کنسول های خانگی یا کامپیوتر متصل نمود. همچنین به منظور تقسیم وزن و راحتی هر چه بیشتر، دستگاه دارای یک بازوی بزرگ قابل تنظیم بوده که روی سر قرار می گیرد. از سوی دیگر به ادعای سازنده، کیفیت صدای آن نیز در حد سالن های تئاتر و سینما است.

    این هدست اکنون حدود 250 هزار دلار سرمایه را از طریق 500 نفر توسط سایت جمع سپاری کیک استارتر جمع آوری کرده، در حالی که هدف اولیه آن تنها 50 هزار دلار بوده و امروز آخرین مهلت پیش خرید آن است. لذا انتظار می رود تولید آن به زودی آغاز گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر