انتشار پیش نمایش مرورگر مایکروسافت اج اندرویدی

عصر کالا- نسخه‌ پیش‌ نمایش مرورگر مایکروسافت اج مخصوص گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران قرار گرفت.

انتشار پیش نمایش مرورگر مایکروسافت اج اندرویدی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، پس از آنکه شرکت مایکروسافت مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft’s Edge browser ) را معرفی و رونمایی کرد، هم اکنون شاهدیم که این شرکت برای کاربران و طرفداران اندرویدی خود، نسخه پیش نمایش (بتا ورژن) این مرورگر را در دسترس قرار داده است.

    بر اساس اخبار منتشر شده، انتظار می رود نسخه پایدار و اصلی مرورگر مایکروسافت اج در سال آینده میلادی منتشر شود. بدین ترتیب می توان شاهد رقابت تنگاتنگی میان مایکروسافت با دیگر مرورگرهای محبوب و پرطرفدار اندرویدی همچون گوگل کروم، فایرفاکس و سامسونگ بود.

    رابط کاربری اصلی مرورگر مایکروسافت اج بسیار ساده است و بخش موتور جست‌وجوی آن نیز به گوگل مرتبط نیست. با پایین آوردن صفحه به سمت پایین، مقالات برتر به شما نمایش داده می‌شود که البته امکان غیر فعال کردن این بخش از طریق نسخه دسک‌تاپ این مرورگر در منوی تنظیمات وجود دارد.

    نسخه‌ پیش‌ نمایش مرورگر مایکروسافت اج برای سیستم عامل اندروید از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که اندروید 4.4 کیت‌کت و یا نسخه‌های جدیدتر سیستم‌عامل موبایل گوگل را اجرا می‌کنند، پشتیبانی می کند.

    بنابر گمانه زنی‌ها و آمار منتشر شده در فضای مجازی، شرکت مایکروسافت احتمالا نسخه عمومی و اصلی این مرورگر را تا پایان سال جاری میلای و یا اوایل سال آینده میلادی وارد یک مرحله آزمایشی خواهد کرد و پس از آن قرار است در بهار سال آینده به طور رسمی آن را در دسترس کاربران عمومی قرار داده و منتشر کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر