قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس اعلام شد

عصر کالا- موزیلا، شرکت توسعه‌دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد قابلیت جدیدی بیفزاید تا بلافاصله بعد از روشن کردن رایانه، صفحات اینترنتی موردنظرشان هم باز شود.

قابلیت جدید مرورگر فایرفاکس اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، چند ماه پیش بود که موزیلا به منظور رقابت با سایر مرورگرهای اینترنتی محبوب نظیر گوگل کروم، نسخه پرسرعتی از مرورگر فایرفاکس کووانتوم را منتشر کرد و بدین ترتیب دوباره به عرصه مرورگرهای اینترنتی محبوب جهان بازگشت. زمانی که مرورگر فایرفاکس در سال 2004 میلادی عرضه شد، توانست موقعیتی که مرورگر اینترنت اکسپلورر برای خود دست و پا کرده بود را به سختی به چالش بکشاند اما پس از آنکه مروگر گوگل کروم عرضه و با موفقیت و استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شد، نقش پررنگ خود را در بازار مرورگرها از دست داد.

    حالا به نظر می‌رسد که موزیلا باری دیگر می‌خواهد با افزودن قابلیت جدیدی خیل عظیمی از کاربران را به خود جلب کند، چراکه دیگر لازم نیست کاربران پس از روشن کردن سیستم رایانه خود و بالا آمدن سیستم عامل آن، مدت زمان زیادی را برای بارگذاری کردن صفحات اینترنتی موردنظرشان صرف کنند.

    قابلیت جدید نسخه 61 مرورگر فایرفاکس این امکان را به کاربران می‌دهد تا بدون صرف زمان طولانی، بلافاصله پس از روشن کردن سیستم رایانه خود، تمام صفحات اینترنتی که قبلا باز کرده بودند و جزو فهرست موردعلاقه آن‌ها بوده است، نیز بارگذاری و لود شود و بدین وسیله زمان زیادی از کاربران برای باز کردن یکایک صفحات اینترنتی ( Tabs) هدر نرود.

    این امکان علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و زمان کاربران، به افزایش سرعت مرورگر اینترنتی و سیستم رایانه آن‌ها نیز کمک به‌سزایی می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر