اچ تی سی وایو Focus ، نام هدست واقعیت مجازی مستقل تایوانی‌ها خواهد بود

عصر کالا- بنا بر اسناد جدیدی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، به نظر می‌رسد اچ تی سی وایو Focus ، نام واقعی هدست واقعیت مجازی مستقل تایوانی‌ها خواهد بود.

اچ تی سی وایو Focus ، نام هدست واقعیت مجازی مستقل تایوانی‌ها خواهد بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ماه جولای بود که اچ تی سی در نمایشگاه سرگرمی ChinaJoy، نسخه مستقل هدست Vive VR که در حال حاضر با نام «Vive Standalone»شناخته می‌شود را همراه با تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 معرفی کرد.
    اگرچه هنوز بسیاری از اطلاعات مربوط به این هدست در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، ولی حالا اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد هفته گذشته، اچ تی سی از USPTO و اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO)، حقوق استفاده از نام “Vive Focus” را درخواست کرده است. از آنجایی که اچ تی سی روی هیچ محصول مرتبط دیگری از سری Vive کار نمی‌کند، می‌توان آن را نام احتمالی هدست مستقل این شرکت در نظر گرفت.
    با توجه به گزارشی که روز جمعه منتشر شده است، چهارم اکتبر (دوازدهم مهر) و هم‌زمان با معرفی گوشی های جدید گوگل، اطلاعات بیشتری در رابطه با هدست اچ تی سی وایو Focus که از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل دی دریم استفاده می‌کند، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر