نسخه اندروید مرورگر فایرفاکس به‌روزرسانی شد

عصر کالا- شرکت موزیلا نسخه اندروید مرورگر اینترنتی فایرفاکس را که قابلیت‌های جدیدی دارد، به روزرسانی کرده است.

نسخه اندروید مرورگر فایرفاکس به‌روزرسانی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، چند ماه پیش بود که شرکت موزیلا نسخه مرورگر مشهور خود به نام فایرفاکس را به‌روزرسانی کرد و تغییرات چشمگیری را به منظور جلب رضایت کاربران و طرفداران بیشتر در این مرورگر ایجاد کرد و کاربران بسیاری نیز در جهان از آن استقبال خوبی کردند. این امر به مدیران موزیلا نشان داد که همچنان کاربران از تغییرات خوب و مثبتی که در مرورگر فایرفاکس پتانسیل رخ دادنشان وجود دارد، استقبال خواهند کرد.

    هم اکنون شرکت موزیلا، ارائه دهنده مرورگر اینترنتی فایرفاکس، نسخه اندرویدی این مرورگر محبوب را به‌روزرسانی کرده است تا کاربران بوسیله قابلیت های جدیدی که دارد، بتوانند از مرور اینترنت و گشت و گذار در فضای مجازی لذت بیشتری ببرند. این قابلیت‌های جدید امکان تمام صفحه شدن مرورگر اینترنتی، افزایش سرعت، ثبات بیشتر برنامه را شامل می شود.

    این نسخه جدید به‌روزرسانی شده همچنین شامل نمایش فرمت‌های مختلف ویدیویی، امکان افزودن و مدیریت بوکمارک‌ها به صورت حرفه‌ای، اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و تغییر رنگ نوار آدرس سایت می‌شود. 

    به طور کلی ویژگی قابل توجه این نسخه به‌روزرسانی شده از مرورگر فایرفاکس، افزایش سرعت بالا آمدن صفحات مجازی و وب سایت‌های مختلف است که نسبت به نسخه‌های پیشین خود و همچنین سایر مرورگرها، تغییر مثبت و چشمگیری کرده است.

    شرکت موزیلا به منظور درهم شکستن انحصار غول‌های تکنولوژی در زمینه اینترنت و وارد عرصه جهانی مرورگرهای اینترنتی شد و در نخستین اقدام، انحصار مرورگر اینترنت اکسپلورر را درهم شکست و آن را براحتی پشت سر گذاشت. بعد از آن همچنان با مرورگرهایی همچون گوگل کروم به رقابت تنگاتنگی پرداخته است. البته مدتها بود که تغییر و تحولات چندان خوبی ایجاد نکرده بود ولی به تازگی با انتشار نسخه پرسرعت فایرفاکس کووانتوم قصد دارد سایر مرورگرهای پرسرعت، ایمن و محبوب جهان را نیز پشت سر بگذارد.

    نسخه فایرفاکس کووانتوم که نسخه 57 این مرورگر اینترنتی محبوب است، با افزایش سرعت و همچنین قابلیت‌ها و امکانات جدید سعی دارد طرفداران و کاربران بسیاری را در جهان به خود جذب کند و انحصارطلبی سایر مرورگرها نظیر گوگل کروم و سافاری اپل را در هم بشکند.

    هم اکنون کاربرانی که از گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی با سیستم عامل اندروید، می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل، مرورگر فایرفاکس را دریافت و به‌روزرسانی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر