اپل واچ ۶ ضدآب می‌شود

عصر کالا- تحلیلگر ارشد محصولات اپل برآورد و اعلام کرده است که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل‌واچ به قابلیت‌های جدیدی مجهز خواهد بود.

اپل واچ ۶ ضدآب می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، ساعت های هوشمند یکی از محصولاتی است که در سال‌های اخیر توسط کاربران در سراسر جهان از محبوبیت و استقبال بی نظیری برخوردار شده و تبدیل به یکی از مهم ترین برگ های برنده شرکت های تکنولوژی شده است.

    مینگ چی کو، کارشناس و تحلیلگر ارشد محصولات اپل، به تازگی برآورد و اعلام کرده است که نسل بعدی ساعت های هوشمند اپل موسوم به اپل واچ 6 به قابلیت های جدیدی نظیر مقاومت در برابر آب و عملکرد بهتر مجهز خواهد بود.

    وی در ادامه این گزارش که در وب سایت phonearena آمده است، به تراشه پردازنده جدید S6 که قابلیت و عملکرد بهتری نسبت به نسل پیشین خود S5 دارد، تجهیز شده است.

    کو بر این باور است که آن دسته از کاربرانی که به شنا و غواصی در زیر آب علاقه دارند، با خریداری و استفاده از ساعت‌های هوشمند جدید اپل واچ 6 قادر خواهند بود بدون هیچ گونه نگرانی به کار و فعالیت های موردعلاقه خود بپردازند.

    همچنین اخبار و گزارش های پیشین حاکی از آن بود که اپل واچ 6 به نمایشگرهای میکرو ال‌ای‌دی (MicroLED) و قابلیت ردیابی خواب کاربران نیز تجهیز خواهد شد.

    طبق اعلام قبلی اپل، انتظار می‌رود که نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ در نیمه دوم سال 2020 میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

     

     


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر