اپل‌واچ از کل فروش ساعت‌های سوئیس بیشتر فروخت!

عصر کالا- میزان فروش ساعت های هوشمند اپل در سال ۲۰۱۹ میلادی از فروش کل صنعت ساعت‌سازی سوئیس بیشتر بوده است.

اپل‌واچ از کل فروش ساعت‌های سوئیس بیشتر فروخت!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل  از ایسنا، آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی و آماری استراتژی آنالتیکس نشان می‌دهد که میزان فروش ساعت‌های هوشمند اپل واچ در سال 2019 میلادی، 36 درصد بیشتر از کل فروش صنعت ساعت‌سازی سوئیس بوده است.

    بر اساس این گزارش که در وب سایت t3، شرکت آمریکایی اپل که بدون شک یکی از بزرگترین غول‌های تکنولوژی و تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است، موفق شده است در سال گذشته با فروش چشمگیر اپل واچ نه تنها به سلطه خود بر بازار ساعت‌های هوشمند ادامه دهد بلکه رقبای ساعت ساز سوئیسی خود را نیز به حاشیه براند.

    اپل واچ که در سال 2019 میلادی عنوان پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین ساعت هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده است، توانست با رشد و افزایشی 36 درصدی در مقایسه با میزان فروش در سال قبل از آن، حدود 31 میلیون دستگاه ساعت هوشمند فروخته است.

    این در حالیست که شرکت‌های بزرگ ساعت سازی در سوئیس همچون Swatch و TAG Heuer که نام و آوازه جهانی و دیرینه ای در این صنعت دارند، در مجموع 1.21 میلیون دستگاه روانه بازار کرده اند که یک افت و کاهش 13 درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده اند.

    از جمله پرطرفدارترین و محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند این شرکت آمریکایی می‌توان به سری سوم و پنجم اپل واچ که به ترتیب از قیمت ارزان و نمایشگر همیشه روشن و فعال برخوردارند، اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر