شارژر وایرلس «ایر پاور» اپل را بیشتر بشناسیم

عصر کالا- بالاخره اپل هم بعد از مدت‌ها وارد عرصه شارژ وایرلس (Wireless Charging) شد و به‌لطف وجود تکنولوژی جدید این شرکت یعنی «ایر پاور» AirPower))، این ویژگی بسیار ساده‌تر و جذاب‌تر از گذشته در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

شارژر وایرلس «ایر پاور» اپل را بیشتر بشناسیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی ایران، این شارژرها که از سال آینده به بازار عرضه خواهند شد، امکان شارژ آیفون ودیگر گجت‌های این شرکت به‌صورت همزمان را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

    از آنجایی که آیفون 10 از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند، علاقه‌مندان می‌توانند از شارژرهای مورد تایید اپل برای این دستگاه استفاده کنند. اما اپل قصد دارد استفاده از شارژ وایرلس را از همیشه آسان‌تر کند به همین دلیل دیشب تکنولوژی انحصاری خود در این زمینه را با نام ایر پاور معرفی کرد. این صفحه شارژر وایرلس قادر است آیفون 10، اپل واچ3 و حتی ایرپادهای بی‌سیم اپل را به‌طور همزمان شارژ کند. برای استفاده از این شارژر کافی است دستگاه‌های نام‌برده را به راحتی روی این صفحه شارژر قرار دهید و منتظر بمانید تا کاملا شارژ شوند.

    اپل همچنین اعلام کرد به منظور ساخت تکنولوژی ایر پاور به شکل استاندارد، با شرکت Qi همکاری داشته است به‌همین دلیل شارژر ایر پاور از اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهد شد. این شارژر جدید اپل می‌تواند بخش اعظمی از نگرانی‌های کاربران اپل برای به‌همراه داشتن شارژرهای تمامی گجت‌هایشان را از بین ببرد و به‌همین دلیل یکی از بهترین محصولاتی بود که دیشب در کنفرانس اپل رونمایی شد.

    ضمنا برای استفاده از شارژر ایر پاور دستگاه شما بایستی از تکنولوژی شارژ وایرلس پشتیبانی کند که این ویژگی تنها در محصولاتی که دیشب معرفی شدند وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر