اپل چه محصولاتی را در WWDC ۲۰۱۷ معرفی می‌کند؟!

عصر کالا- اگر تاکنون رویداد WWDC را دنبال کرده باشید قطعاً می‌دانید که در آن بیشتر محصولات نرم افزاری معرفی می‌شوند. در ادامه فیسیت را دنبال کنید.

اپل چه محصولاتی را در WWDC ۲۰۱۷ معرفی می‌کند؟!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از دیجی رو، اگر تاکنون رویداد WWDC را دنبال کرده باشید قطعاً می‌دانید که در آن بیشتر محصولات نرم افزاری معرفی می‌شوند. محصولاتی که انتظار می‌رود اپل از آن‌ها در این رویداد رونمایی کند شامل موارد زیر می‌شوند. با فیسیت همراه باشید.

    آی او اس 11 (iOS 11)

    در نسخه 11 سیستم عامل iOS شاهد تغییراتی خواهیم بود و احتمالاً نرم‌افزارهای جدید و نسخه‌های به روز نرم‌افزارهای سیستمی ارائه خواهد شد. خبرهای زیادی پیرامون این نسخه از سیستم عامل iOS وجود داشت و بسیاری بر این باور بودند که اپل باید در آن تغییرات زیادی به وجود آورد تا تنوعی در این سیستم عامل به وجود آید. در مورد لیست دستگاه‌هایی که iOS 11 را دریافت خواهند کرد هنوز خبر درستی در دست نمی‌باشد و احتمالاً تا چند روز دیگر با معرفی این سیستم عامل در WWDC 2017 همه چیز در این مورد مشخص می‌شود.

    آی او اس 11

    خبر دقیقی راجع به این سیستم عامل منتشر نشده و شایعات نیز بسیار محدود و متناقض هستند. اما انتظار می‌رود تا اپل از نسخه جدید سیستم‌عامل مربوط به ساعت‌های هوشمند خود در WWDC 2017 رونمایی کند. نسخه 4 این سیستم عامل بهبودهایی نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد داشت.

    آیپدهای جدید

    شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهند اپل 4 آیپد جدید را در WWDC 2017 معرفی خواهد نمود. ولی به احتمال زیاد تنها 2 مدل آیپد جدید وجود خواهد داشت و شماره مدل‌ها مربوط به نسخه‌های سیم کارت خور و وای فای این تبلت‌ها است. طبق شایعات یکی از آن‌ها آیپد پرو 10.5 اینچی و دیگری نسخه به روز شده آیپد پرو 12.9 اینچی خواهد بود.

    سیری تقویت شده

    شایعات حاکی از این است که این دستیار بسیار هوشمندتر از نسخه‌های قبلی خود بوده و قادر به انجام کارهای بیشتر و متنوع‌تری می‌باشد. نسخه جدید دستیار هوشمند سیری به احتمال زیاد در این رویداد معرفی خواهد شد. اپل باید در دستیار هوشمند خود تغییراتی را ایجاد کرده باشد تا در رقابت با بیکسبی سامسونگ پا پس نگذارد.

    آیفون 8

    شاید کمترین احتمال مربوط به معرفی آیفون 8 در رویداد WWDC باشد. زیرا همانطور که می‌دانیم اکثر محصولات اپل در ماه سپتامبر معرفی شده‌اند و کمی بعید به نظر می‌رسد شاهد رونمایی از آیفون 8 در WWDC امسال باشیم. با این حال در هفته‌های گذشته شایعاتی منتشر شد که طی آن برخی کارشناسان معتقد بودند اپل، آیفون جدید را در این مراسم معرفی خواهد کرد.

    رویداد WWDC از 5 ژوئن ساعت 10 صبح به وقت آمریکا در سن خوزه، آغاز می‌شود و تا 9 ژوئن ادامه خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر