اپل واچ‌‌ به نمایشگر منعطف مجهز می‌شود

عصر کالا- پتنت جدید اپل استفاده از صفحه‌نمایش پیوسته و منعطف را در یک گجت پوشیدنی نشان می‌دهد.

اپل واچ‌‌ به نمایشگر منعطف مجهز می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، اپل واچ محصولی موفق در بین ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود از این رو اپل به آینده‌ی این محصول امیدوار است. پتنت جدید منتشرشده توسط اپل استفاده از یک صفحه‌نمایش خمیده و پیوسته را نشان می‌دهد؛ صفحه‌نمایشی که علاوه بر بخش اصلی ساعت، بندهای آن را نیز شامل می‌شود.

    برای این پتنت نامی انتخاب نشده است و کاربردهایی از قبیل استفاده در پوشیدنی‌ها، ابزار و صفحه‌نمایش‌های خمیده و منعطف خواهد داشت. این صفحه‌نمایش علاوه بر صفحه‌ی ساعت و بند آن، بخش قلاب و گیره‌ی بند را نیز پوشش می‌دهد. این پتنت در صورت عملیاتی شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر را بسیار کم خواهد کرد. نمی‌توان در مورد مقدار کاهش حاشیه‌ها در این نوع صفحه‌نمایش‌ نظر خاصی داد ولی حذف کامل آن‌ها غیر ممکن نخواهد بود.

    این طراحی جدید ممکن است از یک ماژول ارتباطی نیز برای برقراری ارتباطات سلولار استفاده کند. در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر استفاده‌ی اپل از بندهای قابل تعویض و هوشمند در اپل واچ‌های (Apple Watch) آینده به گوش می‌رسد. این بندهای هوشمند کاربرد اپل واچ را افزایش خواهند داد، برای مثال ممکن است بتوان از بند ساعت برای بررسی سطح گلوکز نیز استفاده کرد.

    به نظر می‌رسد بعد از عملی شدن بندهای هوشمند در اپل واچ نوبت به چیزی شبیه به این پتنت جدید برسد. استفاده‌ی بهینه از تمام قسمت‌های یک گجت پوشیدنی ایده بسیار جالبی خواهد بود که عملی کردن آن در شرایط کنونی کمی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر