چرا اپل واچ سری ۳ ارزش خرید ندارد؟ +تصاویر

عصر کالا: - اپل امسال تخم دوزرده کرد و با عرضه نسخه ال تی ای دار ساعتش نشان داد دیگر خبری از ابداع و نوآوری در بخش ساعت‌های هوشمند نیست.

چرا اپل واچ سری ۳ ارزش خرید ندارد؟ +تصاویر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸:۰۰
  • چرا اپل واچ سری 3 ارزش خرید ندارد؟ +تصاویر
  • چرا اپل واچ سری 3 ارزش خرید ندارد؟ +تصاویر
  • چرا اپل واچ سری 3 ارزش خرید ندارد؟ +تصاویر
  • چرا اپل واچ سری 3 ارزش خرید ندارد؟ +تصاویر

به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از خبرآنلاین، اعت 399 دلاری مجهز به LTE+Cellular گفته می‌شود ماهانه 10 دلار هزینه اضافی بر دوش دارنده آن می‌گذارد چرا که دیتا باید بدون ساعت و از روی شبکه سلولار عبور و مرور کند.
با ساعت سری 3 و بدون اینکه آیفون نزدیکتان باشد قادر به گوشی دادن موسیقی به صورت استریمینگ هستید، مسیریابی با نقشه را انجام دهید و پیام‌های خود را از طریق اپلیکیشن های پیام رسان دریافت کنید. همه اینها روی اپل واچ 3بدون آیفون امکان پذیر شده است و باید برای دریافت این گونه خدمات از شبکه سلولار یا اپراتور موبایل خدمات جدید دریافت کنید.
در کمترین حالت این هزینه ماهی 10 دلار برای کاربر اب می خورد که سالانه می‌شود 120 دلار و سوال اینجاست که سری 2 اپل واچ که تا دو روی باتری می‌داد، حالا با داشتن شبکه ال تی ای و سلولار هر روز باید شارژ شود و آیا اپل واقعا محصول خود را آپگرید کرده است یا دان گرید؟
واقعیت این است که آنچه به نام اپل واچ سری 3 دو روز قبل رونمایی شد، قرار بود همراه با سری 2 آنهم پارسال رونمایی شود که به دلیل مشکل باتری خوری رونمایی نشد و حالا اپل پس از یک سال تلاش هنوز نتوانسته مشکل باتری خوری آن را حل کند.
بنابراین خرید اپل واچ سری 3 منهای ویژگی‌های خوبی مانند بالا رفتن سرعت عملکرد و ... چیزی جز دردسر نخواهد بود.
15 سپتامبر سری 3 قابل سفارش و 22 سپتامبر نیز قابل دریافت است.
مشخصات فنی اپل واچ سری 3 به شرح زیر است:
مدل استاندارد مجهز به تراشه S3 دو هسته‌ای است و مدل نایکی از تراشه بی سیم W2 بهره می‌برد.
ارتفاع سنج، جی پی اس و GLONASS، مقاومت تا 50 متر زیر آب، سنسور ضربان سنج، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر نور محیط، 8 گیگ حافظه، پشت کمپوزیتی ساعت، وای فای و بلوتوث 4.2 ، نسل دوم نمایشگر اولد با فورس تاچ، رزولوشن مدل 38 میلی متری 272 در 340 پیکسل و مدل 42 میلی متری نیز 312 در 390 پیکسل تعریف شده است.
همچنین باتری تا 18 ساعت در حالت نرمال جواب می‌دهد و شارژ مگنت و اداپتور یو اس بی نیز دارد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر