خروج اپلیکیشن اینستاگرام از ساعت‌های هوشمند اپل!

عصر کالا- بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام از دسترس ساعت‌های هوشمند اپل، اپل واچ، خارج شده است.

خروج اپلیکیشن اینستاگرام از ساعت‌های هوشمند اپل!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، کاربران اپلیکیشن شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار اینستاگرام به تازگی اعلام کرده‌اند که نمی‌توانند دیگر از طریق ساعت هوشمند اپل واچ خود به این شبکه اپلیکیشن دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

    اینستاگرام در جدیدترین نسخه از بروزرسانی خود (نسخه 39.0) که روز دوشنبه منتشر شد، رسما عدم پشتیبانی خود از ساعت‌های هوشمند اپل را نشان داد چراکه این نسخه بروزرسانی شده بر روی اپل واچ وجود ندارد و این بدان معناست که نسخه جدید اینستاگرام بر روی اپل واچ قابل دسترسی و آپدیت نیست. البته کاربران همچنان می توانند از نسخه های قبلی این اپلیکیشن بر روی ساعت هوشمند خود استفاده کنند و یا اعلان‌های آن را از طریق گوشی آیفون خود دریافت و مشاهده کنند.

    این شبکه اجتماعی با انتشار بیانیه‌ای در وبلاگ iPhoneAddict خروج خود از بروزرسانی‌های اپلیکیشن اینستاگرام برای اپل واچ را تایید کرده است.

    اینستاگرام بعنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه فیس بوک، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی در جهان به شمار می‌رود که به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارند و به تماشای محتوای دیگران بنشینند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر