اپل واچ ۳ با برخی پدهای شارژ بی‌سیم سازگار نیست

عصر کالا- نسل سوم ساعت اپل از قابلیت شارژ بی‌سیم برخوردار است؛ اما به نظر می‌رسد این ساعت هوشمند با برخی پدهای شارژ بی‌سیم سازگار نیست.

اپل واچ ۳ با برخی پدهای شارژ بی‌سیم سازگار نیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، در زمان معرفی نسل جدید ساعت اپل، این شرکت اعلام کرد نه‌تنها گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت، بلکه نسل سوم ساعت هوشمند و جعبه‌های جدید ایرپاد اپل نیز از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره‌مند هستند. اپل همچنین از یک پد شارژ بی‌سیم موسوم به AirPower Mat رونمایی کرد که می‌تواند آیفون، اپل واچ 3 و جعبه‌ی ایرپاد را به‌طور هم‌زمان شارژ کند.

    این پد شارژ تا سال آینده در دسترس نخواهد بود؛ اما کوپرتینویی‌ها در مراسم زمان محصولات جدیدشان چند پد شارژ بی‌سیم ساخته‌شده توسط دیگر شرکت‌ها را معرفی کردند. اگرچه می‌دانیم آیفون‌های امسال با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi سازگار هستند؛ اما این مسئله در مورد اپل واچ 3 و جعبه‌ی جدید ایرپاد اپل تأیید نشده است.

    هرچند هنوز جواب قطعی به سؤال فوق داده نشده است؛ اما وب‌سایت ژاپنی مک اوتاکارا اقدام به آزمایش ساعت هوشمند اپل با انواع مختلف پدهای شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi کرده است. پد شارژ بی‌سیم محصول بلکین، از جمله پدهایی بود که در جریان کنفرانس اپل در تاریخ دوازدهم سپتامبر معرفی شد. لیکن نویسنده‌ی وب‌سایت مک اوتاکارا موفق نشده است اپل واچ 3 را به کمک این پد، به‌طور بی‌سیم شارژ کند. برعکس، این نویسنده موفق شده است با یکی از محصولات یک برند کمتر شناخته‌شده، ساعت اپل را شارژ کند. در حال حاضر لیست مشخصی از پدهایی که توانایی شارژ اپل واچ 3 را خواهند داشت منتشر نشده استِ اما احتمالا در آینده چنین لیستی ارائه خواهد شد و کاربران علاقه‌مند نیز لیست‌های مشابهی تهیه خواهند کرد. در حال حاضر می‌توانید نسل سوم ساعت اپل را با حداقل قیمت 329 دلار از وب‌سایت این شرکت خریداری کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر