میزان فروش اپل واچ به ۳۳ میلیون دستگاه خواهد رسید

عصر کالا- متخصصان اقتصادی پس از بررسی‌های بسیار، پیش‌بینی کرده‌اند که میزان فروش اپل واچ‌ها در سال ۲۰۱۹ به ۳۳ میلیون دستگاه خواهد رسید.

میزان فروش اپل واچ به ۳۳ میلیون دستگاه خواهد رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اپل از زمانی که ساعت‌های هوشمند خود را معرفی کرده است روز به روز به میزان قدرت آن افزوده شده و از سال 2015 تا به حال توانسته است لقب پرفروشترین برند ساعت جهان را در میان رقبای سوئیسی خود به دست آورد اما با توحه به ارتقای سیستم سری چهارم Apple Watch انتظار می‌رود میزان فروش این ساعت‌های هوشمند در سال بعد افزایش یابد.

    با نگاهی به نتایج کوتاه مدت، کارشناسان اقتصادی رسانه‌ای به نام USB، میزان فروش ترکیبی از اپل واچ‌های سری اول تا آخرین سری در سال 2018 به 24 میلیون دستگاه خواهد رسید. این معادل است با فروش میانگین 6 میلیون دستگاه در هر سه ماه سال و اگر کل سال محسوب شود، این میزان از مجموع 18 میلیون ساعت و 4.5 میلیون ساعت در هر سه ماه در سال 2017 بسیار بیشتر است.

    USB پیش‌بینی می‌کند که با ورود به سال 2019 میزان فروش اپل واچ‌ها بهتر از قبل خواهد شد. در حقیقت، بخش آنالیز این رسانه رشدی 40 درصدی را در میزان فروش ساعت‌های هوشمند اپل طی 12 ماه پیش‌بینی می‌کنند که این به معنی فروش 33 میلیون دستگاه در سال بعد خواهد بود. در نتیجه، این می‌تواند 5 درصد رشد در میزان درآمد اپل باشد. گذشته از این‌ها، اپل دستگاه‌های بیشتری با ASPهای بالاتر خواهد فروخت. این کمپانی بزرگ آمریکایی مدل ارزان سری اول اپل واچ‌ها را به طور کامل از کاتالوگ خود حذف کرده است و سری چهارم این ساعت‌ها را با قیمت بیشتر روانه بازار کرده است.

    اپل هنوز گزارشی از میزان فروش اپل واچ‌های خود به صورت جداگانه اعلام نکرده است و ارقام گذشته، حال و آینده این شرکت در حال حاضر تخمین هستند. در هر حال، آنالیزورهای اپل موافق هستند که مدل سری 4 اپل واچ به نظر محبوبترین سری ساعت هوشمند اپل خواهد بود در نتیجه احتمال دارد که اپل آمار فروش اپل واچ‌های خود را به صورت جداگانه ارائه دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر